پارتیشن اداری

پارتیشن-پارتیشن اداری-پارتیشن دو جداره

  • ۰
  • ۰

برای طراحی و انتخاب پارتیشن مناسب در محیط کاری، رعایت مبانی طراحی و معماری اداری و تجاری و همچنین احاطه به خدمات و سرویس جاری در آن محل میتواند ما را در رسیدن به طرحی ایده آل راهنمایی کرده و موجب کارایی بیشتر طرح اجرا شده گردد.

طراح همواره میبایست در نظر داشته باشد که هدف از طراحی برای محیط کار، افزایش راندمان خدمات و تولید و یا ایجاد بستری مناسب برای بالا بردن پرستیژ آن شرکت می باشد و در نهایت کمک به برندینگ سازمانی می نماید و راندمان هر شرکت تعریفی از رضایتمندی مشتریان، کارکنان و مالکان آن بوده و برندینگ که پکیجی از شیوه خدمات و تبلیغات بصری و خدمات جاری است را تحت تاثیر قرار میدهد. 
معماری محیط کارکنان و ساختمان هر شرکت نقش موثری در ایجاد جلوه بصری و همچنین معماری داخلی و تیغه چینی بوسیله دیوایدر ها و پارتیشن ها نقش تعیین کننده ای در سهولت ارتباط در محیط کاری دارند.
انتخاب پارتیشن مناسب از نظر فرم و رنگ و بکارگیری پارتیشن های دوجداره و تک جداره شیشه ای مناسب در همسان سازی فضای کاری نقش مهمی ایجاد مینماید. 

پارتیشن اداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی