پارتیشن اداری

پارتیشن-پارتیشن اداری-پارتیشن دو جداره

  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری برای جداسازی بخش های مختلف اداره مثل محل نشستن اپراتورها، منشی و کارمندان از یکدیگر به کار می رود. با استفاده از پارتیشن بخش های مختلف از یکدیگر متمایز می شوند و از تداخل و شلوغیی جلوگیری می شود. معمولا ادارات و شرکت هایی که متراژ پایینی دارند و یا نقشه آن ها طوری است که دارای یک سالن بزرگ هستند و از لحاظ تعداد اتاق کم دارند استفاده از پارتیشن اداری بسیار مناسب است. در این  شرایط چون ارتباط چهره به چره قطع می شود تمرکز کاری کارمندان بر روی کارشان بیشتر می شود و از طرفی تا حدودی از انتقال صدا بین بخش های مجزا جلوگیری می شود. در جاهایی که اقدام به نصب پارتیشن اداری شده این موضوع به مدیران اثبات گردیده و تمامی مدیران از نصب پارتیشن خوشحال بودند چون باعث افزایش راندمان و بهره وری شده بود . پارتیشن ها انواع مختلفی دارند اما در تمامی آن ها اول بحث کیفیت و بعد  زیبایی حرف اول را می زنند.

خرید پارتیشن اداری

برای خرید یک پارتیشن دوجداره اداری خوب و ایده آل باید به نکاتی توجه نمود که بصورت خلاصه به آن اشاره میکنیم .

اول باید دقت داشته باشیم که تولید کننده یا فروشنده حتما از ام دی اف MDF مرغوب استفاده مینماید و از نئوپان یا لترون برای پایین آوردن قیمت پارتیشن استفاده نمیکند . معمولا برای پارتیشن از ام دی اف های با ضخامت 16 میلیمتر و بصورت عاج دار استفاده میکنند که در مقابل ساییدگی مقاومت دارد . از ام دی اف براق یا های گلس هم میتوان در بعضی از جاها استفاده کرد . مسئله بعدی اسکلت یا استرگچر پارتیشن میباشد برای داشتن یک پارتیشن با استقامت خوب حتما از ام دی اف با ضخامت 25 میل باید استفاده گردد این ستونها بصورت عمودی و افقی ما بین بلوکهای پارتیشن استفاده میشوند . نکته بعدی نوار پی وی سی دور ام دی اف  ها میباشد . و چون فقط سطح ام دی اف روکش دارد باید دقت کرد که لبه های آن به خوبی با نوار پی وی سی پوشاده شوند و عایق شود . در این مورد نیز از روگش پی وی سی مرغوب که اغلب کره ای هستند استفاده میشود ولی باید دقت نمود که ضخامت این روکش نباید کمتر از 2 میلیمتر باشد . بعضی از دوستان و همکاران محترم ممکن است برای پایین آوردن قیمت +پارتیشن اداری از این نوع روکش استفاده کنند که اصلا پیشنهاد نمیشود . نکته آخر در مورد سیستم نصب میباشد که منظور زیبایی و مدولار بودن (قابلیت جابجایی) پیشنهاد میشود از سیستم الیت استفاده شود و جدا از نصب پارتیشن اداری دوجداره توسط میخ بادی و پیچ روی کار خودداری فرمایید. امیدواریم توانسته باشیم شما را در انتخاب و خریدتان راهنمایی کرده باشیم .شما با مراجعه به قسمت نمونه کار پارتیشن و با دیدن تصاویر پارتیشن می توانید بهترین مدل پارتیشن و همینطور بهترین رنگ پارتیشن را برای اداره و شرکت خود سفارش دهید . موفق باشید.

پارتیشن دوجداره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی