پارتیشن اداری

پارتیشن-پارتیشن اداری-پارتیشن دو جداره

  • ۰
  • ۰

آیا میتوان میز و کمد را همرنگ بدنه پارتیشن سفارش داد؟

بله میتوان میز و کمد را همرنگ بدنه پارتیشن سفارش داد . هنگام سفارش پارتیشن  اداری و قبل از خرید میز کمد میتوان به این امر پرداخت که نتیجه آن ایجاد هارمونی و زیبایی دو چندان در دکوراسیون اداری محل کار میشود این مجموعه قابلیت تولید انواع مبلمان اداری و میز ، کانتر ، فایل کشو دار و کمد را دارد که میتوان همه این اقلام را همرنگ با بدنه پارتیشن سفارش داد . اما اگر قبلاً این اقلام خریداری شده باشد میتوان پارتیشن را طبق رنگ مبلمان اداری موجود سفارش داد. توضیح اینکه در برخی موارد ممکن است روکش استفاده شده در تجهیزات و مبلمان اداری ام دی اف قدیمی بوده و روکش و رنگ موجود در بازار تا یک یا دو پرده روشن تر و یا تیره تر باشد و رنگ 1000 در صد مطابقت نداشته باشد ولی باز هم هارمونی خود را داشته و زننده نیست .

آیا میتوان روی جداره پارتیشن میز و کانتر نصب کرد؟

بله . جداره بیرونی پارتیشن از ام دی اف 16 میلیمتری می  باشد که از استحکام خوبی برخوردار است . و میتوان میز یا کمد را با اتصالات مخصوص به پارتیشن اداری متصل نمود و این کار در خیلی جاها برای مشتریانمان انجام شده اغلب ایشان مشکل کمبود جا داشتند که میز های آماده کارمندی و ساخته شده طبق استاندارد جوابگوی نیاز نبود پس چاره فقط استفاده از میز های سفارشی کوچکتر با قابلیت نصب بر دیوار پارتیشن بود البته اگر پارتیشن دوجداره در محل هم نباشد میتوان بر روی دیوار معمولی هم نصب نمود اینجا منظور فقط استحکام جداره پارتیشن بود که حتی میتوان ال سی دی بزرگ مانند 555 اینچ را هم با استفاده از براکت به پارتیشن نصب کرد . اما باید دقت کنیم مدلی از پارتیشن را استفاده کنیم که استرکچر و اسکلت قوی داشته باشد  . بطور مثال پارتیشن اداری تولید شده توسط ما از اسکلت تهیه شده از ام دی اف 25 میلیمتری تهیه شده که دورتادور بلوکهای پارتیشن مشاهده میشوند . برخی از تولید کنندگان پارتیشن اداری این قسمت مهم از پارتیشن را جهت کاهش قیمت حذف نموده اند که به شدت باعث ضعیف شدن و کاهش مقاومت و استحکام پارتیشن می شود  و متاسفانه باید بگویم که در آینده موجب ایجاد مشکل خواهد شد . در انتخاب پارتیشن این مسئله را جدی بگیرید .

  • ۹۶/۰۳/۰۸
  • hamid web

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی