پارتیشن اداری

پارتیشن-پارتیشن اداری-پارتیشن دو جداره

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ارتیشن اداری دو جداره را برای ساخت و ایجاد یک اتاق یا فضای جدید استفاده میکنیم و انتظار ما از نصب پارتیشن اداری آن هم از نوع دو جداره داشتن محیطی آرام با قابلیت جلوگیری از آلودگی صوتی و یک حریم امن کاری می باشد . اکثر مدلهای مختلف پارتیشن اداری و پارتیشن دو جداره نیاز ما را می توانند برآورده سازند . انتظارات خریداران پارتیشن اداری ام دی اف را میتوان به سه بخش تقسیم نمود . مورد اول کارایی و  هدف نصب و خرید پارتیشن دوجداره ام دی اف می باشد . مورد دوم ظاهر و زیبایی پارتیشن و سوم قیمت و ارزش در قبال خرید پارتیشن ذهن خریدار را به خود مشغول میکند . این سه مورد که راجع به پارتیشن گفته شد بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد . پارتیشن دو جداره باید در صورت درخواست مشتری سیل شده یعنی عایق صدا باشد و به این منظور از فوم سایلنت و عایق صدا در دیوار پارتیشن استفاده می شود . در صورت نیاز باید از شیشه استفاده شود به منظور دید و یا روشنایی و یا تبلیغات . دید کاربر در صورت دایمی نمودن و کنترل شده باید توسط پرده کرکره تامین گردد . که به این منظور باید پارتیشن با پرده کرکره سوئدی خریداری شود . ولی آویزان بودن پرده در نمای شیشه بسیار زشت و زننده است و این مدل نصب پرده منسوخ شده و قدیمی است .

پارتیشن های اداری دو جداره و تنوع مدل و قیمت :

امروزه پرده کرکره در بین شیشه های پارتیشن که خود شیشه ها حداقل ضخامت 6 میل را دارند قرار گرفته و بصورت ولوم دید کاربر کنترل میشود . در حالت بعدی از شیشه سند بلاست استفاده میشود که میتوان نام شرکت یا لوگو یا شعار تبلیغاتی را بر روی آن درج نمود و یا از طرح و مدلهای دیگر که بسیار تنوع دارد میتوان بهره برد . در حالتی هم میتوان از پارتیشن تمام ام دی اف (MDFF)  استفاده نمود که دید و نور برای  کاربر مهم نمیباشد و بیشتر عایق بودن صدا و محیط خصوصی در الویت قرار دارد . اکثر پارتیشنهای موجود در بازار که برخی توسط تولید کنندگان و برخی توسط برند ها و فروشگاهها ارائه و عرضه میشوند این خصوصیات را دارند ولی در جزییات پارتیشن باید بسیار دقت نمود . دقیقا مانند خرید خودرو , شما وقتی به نمایشگاه مراجعه میکنید هیچ وقت سوال نمیکنید قیمت خودرو و یا ماشین چند است . چون فروشنده قیمت دقیقی نمیتواند به شما بدهد و از قیمت پراید تا مرسدس بنز را باید به شما بگوید . در مورد پارتیشن اداری هم همینطور می باشد از فروشنده بخواهید پارتیشن های اداری را با هم مقایسه کند و فرق آنها را به شما بگوید. زیبایی کارایی استحکام ساختار و مدل نصب و جنس استفاده شده در پارتیشن در مورد سوم که قیمت پارتیشن اداری می باشد تاثیرگذار خواهد بود و شما براحتی میتوانید تصمیمات لازم را برای خرید پارتیشن اتخاذ کنید .

  • hamid web
  • ۰
  • ۰

سیار مهم است که قبل از اقدام به پارتیشن بندی اداری و تهیه و نصب پارتیشن اداری به محیط کاربری موجود در دفتر کار یا شرکتمان اشراف  داشته باشیم . در محل کار دیوارهایی وجود دارند که باید با دقت بیشتری به آنها توجه کنیم .

معمولا این دیوار ها نادیده گرفته میشوند . بطور مثال میز های مدیریت و میزهای کارمندی پشت به این دیوارها قرار میگیرند . یا در چپ و راست میزها دیوارها را میبینیم . بعضی اوقات مجبور هستیم که عملیاتی روی این دیوارها انجام دهیم . به عنوان مثال روی آن را کاغذ دیواری میکنیم یا از دیوار پوش استفاده میکنیم ویا به دیوار ها تابلو و یا تخته وایت برد نصب میکنیم که دکوراسیون اداری زیباتری داشته باشیم و همینطور کارآمد . علاوه بر این دیوارها نقش مهمی در ایجاد امنیت و آرامش و تمرکز برای کار کردن می باشند . بر خلاف واحد های مسکونی که به فضای نشیمن و بزرگ بدون دیوار بیشتر احتیاج داریم در فضاهای اداری این دیوار ها که با بیشتر شدنشان تعداد اتاقهای بیشتری را تشکیل میدهند به کمک چیدمان و دکوراسیون اداری آمده و توزیع نیروی انسانی را برای ما راحتتر میکنند و میتوانیم از افراد و پرسنل نهایت بهره وری و راندمان را داشته باشیم . بسیار مهم است دیوار های محل کار خور را بشناسیم در این میان پارتیشن اداری به کمک ما آمده و نقش این دیوارهای حیاتی را به عهده میگیرند . نوع پارتیشن دوجداره بیشتر و بطور چشم گیرتر این وظیفه را دنبال میکند . پارتیشن دوجداره اداری  علاوه بر جبران کمبود فضا سیستم نوین و کارآمدی در دنیای تجارت و کسب و کار می باشد که به سادگی نمیتوان از آن چشم پوشی کرد . حال اگر با شناخت از محل کار خود و ظرفیت و پتانسیل نیروی انسانی اقدام به نصب پارتیشن و پارتیشن بندی محیط اداری خویش نماییم بطور قطع پیشرفت و افزایش توان و راندمان نیروی انسانی و در نتیجه آن رشد اقتصادی کسب و کارمان را شاهد خواهیم بود . پارتیشن اداری و دیوار  محل کار را دست کم نگیریم و به آن توجه کنیم .


  • hamid web
  • ۰
  • ۰

ارتیشن اداری و راهنمای خرید مشتریان

دقت در قیمت و جزییات پارتیشن :

اگر به دنبال خرید و جستجو در میان انبوه فروشندگان و تولیدکننده های پارتیشن اداری می باشید توصیه می کنیم به نکاتی ذکر میکنیم توجه فرمایید تا در انتخاب خود دچار اشتباه نشوید . اغلب خریداران پارتیشن دوجداره به منظور تهیه پارتیشن برای دفتر کار خود فروشندهپارتیشن را از طریق سایتهایشان و جستجو در گوگل پیدا میکنند . در این مورد باید به نام شرکت ها در نتایج جستجو دقت کنید . سعی کنید تا لیستی از نام شرکت نام مدیر و فروشنده پارتیشن اداری تهیه نمایید . بطور مثال 5 یا 66 شرکت را با نام و مشخصات در کاغذی یادداشت نمایید . سپس شماره تلفن و آدرسهای هر شرکت را جلوی آن یادداشت نمایید . دقت کنید تا شماره تلفن و آدرس تکراری در لیست شما نباشد و یک شرکت با دو نام سایت متفوت در لیست شما نباشد .

برخی از ما فروشندگان و تولیئکنندگان پارتیشن و مبلمان اداری ممکن است دارای دو سایت با نامهای مختلف باشیم . در صورت مشاهده چنین موردی شرکتهای تکراری را از لیست خود حذف نمایید . جلوی نام و مشخصاتت تولیدکننده پارتیشن قیمت پارتیشن اداری دوجداره را هم یادداشت نمایید . بعد از نوشتن قیمت هزینه نصب را سوال فرمایید و از فروشنده بخواهید تا توضیح دهد که آیا قیمتی که در مورد پارتیشن اداری به شما پیشنهاد داده با هزینه اجرت نصب و حمل پارتیشن به محل و تحویل آن در محل نصب است یعنی رایگان است یا جداگانه مبلغی را  برای این موضوع نصب پارتیشن باید پرداخت کنید . بطور معمول فروشنده پارتیشن دوجداره این مبلغ را بصورت درصد پیشنهاد خواهد داد و شما باید آن را در مبلغ تمام شده پارتیشن محاسبه کنید . پس از روشن شدن این قضیه یعنی حمل و نصب باید به سراغ مهمترین موضوع یعنی جزییات پارتیشن اداری دوجداره توبیدی توسط آن شزکت بروید . با دقت تمام جزییات محصول را از فروشنده بخواهید وی موظف است که تمام موارد را بطور شفاف برای شما توضیح دهد و شما هم این مطالب را در لیست خود وارد نمایید . این جزییات برای شما که ممکن است بار اولتان باشد که با پارتیشن سر وکار دارید و برای اولین بار نسبت به خرید و نصب پارتیشن اقدام کرده اید کمی گیج کننده باشد . اما بهتر است که چند سوال اساسی و حرفه ای در مورد پارتیشن اداری از فروشنده بپرسید .

ابتدا در مورد جنس پارتیشن سوال کنید بطور مثال بپرسید که جنس بدنه پارتیشن ها از چیست ام دی اف یا نئوپان بعد در مورد اسکلت و استرکچر سوال کنید باید بپرسید که آیا پارتیشن اداری شما اسکلت دارد یا خیر اگر جواب مثبت بود در مورد جنس آن سوال کنید بطور مثال بپرسید جنس اسکلت پارتیشن شما از آلومینیوم می باشد یا ام دی اف . اگر باز هم مثبت بود ضخامت آن را بپرسید پارتیشنآلومینیومی نسبت به پارتیشن ام دی اف قیمت بالاتری دارد و در صورتی که اسکلت پارتیشن از ام دی اف بود باید ضخامت آن حداقل 25 میلیمتر باشد . همینطور در مورد پی وی سی ها که نباید از 2 میل کمتر باشد یا شیشه ها که باید حداقل 6 میلیمتر باشند و از همه مهمتر نحوه اتصال و نصب پارتیشن که از روی کار و روی بدنه پارتیشن شما نباید میخ یا پیچی مشاهده نمایید . نکته مهم اگر دقت کنید در تصاویر پارتیشن بین بلوکها متوجه شیاری می شوید که ممکن است رنگ آن با بدنه پارتیشن متفاوت باشد این شار همان ام دی اف 25 میلیمتری ای می باشد که سبب استحکام بیشتر پارتیشن اداری می شود . امیدوارم این مطلب شما را در خرید بهتر و انتخاب دقیق تر در موردپارتیشن اداری کمک کرده باشد .

  • hamid web
  • ۰
  • ۰

پارتیشن خانگی

پارتیشن خانگی: یکی از ساده ترین راه کار ها جهت انتخاب پارتیشن اداری یا پارتیشن خانگی مدرن مشاهده ی  تصاویر و کاتالوگ های مربوط به پارتیشن خانگی می باشد. شما پس از مشاهده ی تصاویر پارتیشن خانگی می توانید با یک دید بهتر و کامل تر نسبت به انتخاب مدل پارتیشن خانگی مورد نظرتان اقدام نمایید. حتی می توانید در صورتی که قبلا پارتیشن خانگی تان را درست کرده اید ، اکنون آن را تغییر بدهید و در دکوراسیون داخلی منزلتان تحول ایجاد نمایید. دکومد در ادامه ی این مطلب عکس هایی جذاب و زیبا از جدید ترین مدل های پارتیشن خانگی را آماده کرده است تا شما را در انتخاب پارتیشن خانگی مورد نظرتان یاری کند. در انتخاب پارتیشن خانگی مورد نظرتان این نکته را به یاد داشته باشید که هدف از ایجاد پارتیشن ، جداسازی فضا های  خانه می باشد ، پس انتخاب فضای مناسب برای پارتیشن خانگی نیز مطلب مهمی می باشد. لازم به تذکر است مکان اختصاص یافته برای قرار گرفتن پارتیشن خانگی می تواند نقش مهمی در نمای داخلی آپارتمان شما داشته باشد. پس در انتخاب پارتیشن خانگی دقت نمایید. با ما همراه باشید تا در ادامه جدید ترین مدل های پارتیشن خانگی را ببینیم.

می توان گفت امروزه استفاده از پارتیشن خانگی در دکوراسیون داخلی منازل بسیار رایج تر از گذشته شده است. اگر حتی بخواهیم از مزایای پارتیشن صرف نظر کنیم باز هم نمی توانیم از جلوه و زیبایی آن در دکوراسیون داخلی بگذریم. تصاویر زیر ، جدید ترین مدل های پارتیشن خانگی برای سال 2016 هستند که می توانید از آن ها برای طراحی دکوراسون داخلی منزلتان ایده بگیرید.

 پارتیشن دوجداره


  • hamid web
  • ۰
  • ۰

پارتیشن دوجداره از نظر فروشندگان انواع مختلف دارد . از نظر نوع جنس و شکل ظاهری پارتیشن دوجداره دسته بندی می شود و در بیشتر مواقع هم نامهای متفاوت و مختلفی را هم برای محصولات خود انتخاب میکنند . همه فروشندگان معتقدند که بهترین پارتیشن را به مشتری  خود ارائه می دهند .

فروشندگان که خود در چند دسته قرار میگیرند : بعضی از فروشندگان که در فروشگاهها مستقر هستند و به اصطلاح فروشگاه یا نمایشگاه مبلمان اداری دارند نماینده فروش یک کارگاه یا کارخانه می باشند . در بعضی موارد هم تولید کننده پارتیشن دوجداره اداری یا مبلمان اداری  می باشند . برخی از فروشندگان بصورت واسطه ای کار میکنند بدین صورت که در دفتر کار یا شرکت نمونه پارتیشن دوجداره در شو روم گذاشته و با تولید کننده دیگری همکاری میکنند و دسته بعدی خود تولید کنندگان پارتیشن اداری دوجداره و مبلمان اداری می باشند که هم فروش مستقیم داشته و هم به سایر همکاران سرویس می دهند .

خوب تا این جا متوجه شدیم که خود عاملین فروش و فروشندگان یا تولیدکنندگان پارتیشن دارای تنوع می باشند حالا در نظر بگیرید که هریک از این تولید کننده ها پارتیشن را با مشخصات متنوع و جزییات متفاوت ارائه دهند . آثار این تنوع در بازار منجر به گمراهی و سردرگمی مشتری خواهد شد .پس نیاز است که به بررسی پارتیشن دوجداره در بازار ایران و تهران بپردازیم و این بازار شلوغ تولید کنندگان , فروشندگان و واسطه ها و تنوع تولیدات از جمله پارتیشن دوجداره را کمی مرتب و دسته بندی کنیم .

تبلیغات زیادی را در مورد پارتیشن دوجداره در روزنامه , آگهی نامه ها ,مجلات و سایتهای گوناگون مشاهده می کنیم . همانطور که اشاره شد برخی از افرادی که در زمینه فروش پارتیشن دوجداره فعالیت میکنند تولید کننده پارتیشن دوجداره می باشند .

تولید کننده پارتیشن اداری

تولید کننده پارتیشن اداری صد در صد تعریف و استاندارد خاص خود را در مورد پارتیشن دوجداره دارد و عده ای از تولید کنندگان پارتیشن دو جداره اداری سعی بر تولید ارزان و با قیمت تمام شده پایین دارند و فقط کاهش قیمت را در تولید پارتیشن در نظر میگیرند . به این منظور به ناچار به جای استفاده از ام دی اف از نئوپان و لترون استفاده می نمایند و یا ممکن است به جای پی وی سی دو میلیمتری از نوار لبه pvcc یک میلیمتری استفاده کنند .هنر فرایند کاهش قیمت در تولید عدم برهم زدن تعادل کیفیت و کمیت می باشد .

در زمینه کاهش قیمت , نحوه نصب و اتصال پارتیشن دوجداره نیز نقش مهمی دارد . بطور مثال : اینکه از پیچ در روی کار و بدنه پارتیشن دوجداره استفاده شود و یا توسط میخ این نصب پارتیشن انجام گیرد باعث کاهش قیمت در هزینه نصب پارتیشن دوجداره می شود در این روش پیچ کردن بدنه پارتیشن دوجداره از روی ام دی اف پارتیشن و یا استفاده از یک دستگاه پمپ باد و میخ بادی یا همان تیپو سرعت کار را  افزایش میدهد .

مشکل افزایش سرعت کار نیست مشکل اینجاست که در ظاهر پارتیشن دوجداره نصب شده است و اتفاقا خیلی هم محکم می باشد ولی باید منتظر روزی بود که مالک این پارتیشن قصد جابجایی مکان یا حتی پلن و چیدمان پارتیشن خود را داشته باشد . چیز باقی مانده از باز کردن  پارتیشنها و دمونتاژ آنها جز خرابه و آواری از ام دی اف و یا نئوپان غیر قابل مصرف , نخواهد بود و احتیاج به هزینه , وقت و حوصله و اعصاب خواهد بود تا دوباره نسبت به خرید و نصب پارتیشن دوجداره اقدام گردد . مثال دیگر در نصبهای غیر استاندارد و نامتعارف پارتیشن مسئله  شکستن شیشه پنجره های پارتیشن می باشد که در روشهای اصولی این امر به سادگی و سهولت بدون آسیب به پارتیشن انجام می پذیرد .

یکی دیگر از عوامل کاهش قیمت در پارتیشن عدم استفاده از ستونهای ام دی اف 25 میلیمتری می باشد که در برابر قیمتی که از قیمت کل پارتیشن کاسته میشود , منطقی نیست . همانطور که بارها به این موضوع پرداخته ایم یاد آور میشود که تغییر استاندارد تعریف شده برای پارتیشن به منظور کاهش قیمت اشتباه می باشد . در بعضی از تولیدات مشاهده گردیده که این ستونها حذف شده و بلوکهی پارتیشن بدون فاصله و بدون این اسکلت نصب میشوند که پارتیشن نصب شده استحکام لازم را ندارد و بسیار خطرناک می باشد . در مورد ستونهای با ضخامت 25 میلیمتر و اتصال الیت و جنس بدنه در پارتیشن آشنا شدیم و علت تفاوت قیمت پارتیشن در بین تولید کننده و فروشنده مشخص شد . 

  • hamid web
  • ۰
  • ۰

پارتیشن و محیط اداری

در این بخش به توضیح قسمتهای مختلف موجود در فضاهای اداری می پردازیم به یاد داشته باشید که روند طراحی در تمامی بخشها به یک صورت می باشد و این هنر پارتیشن بندی است که با استفاده از توانایی خود هر محلی را مناسب با کاربری آن طراحی و ایجاد کند .

 

یکی از مهمترین مشکلات فراروی طراحان مراکز اداری تغییرات مداوم در ساختار اداری و پیشرفت تکنولوژی می باشد که نیاز به فضاهای جدید و یا حذف فضاهای قبلی را در پی دارد و این روند با استفاده از پارتیشن دو جداره و آن هم از نوع الیت به این نوع دیوار بندی و چیدمان مدولار کمک میکند . اتخاذ تصمیم در خصوص فضاهای ثابت , فضاهای داخلی و چیدمان مبلمان , عوامل مهمی در طراحی فضاهای اداری و چگونگی انجام فعالیت ها می باشد که این تصمیم گیری با استفاده از پارتیشن برای جداسازی فضاها بهترین انتخاب می باشد . از آنجا که از طراحان انتظار می رود کار آنها با دوام باشد لذا نحوه طراحی آنها باید از انعطاف پذیری لازم برخوردار بوده و آنچه در این زمینه اهمیت دارد این است که عناصر ثابت فضا با دوراندیشی لازم طراحی گردند ولی در خصوص طراحی فضای داخلی و چیدمان مبلمان اداری با توجه به تغییرات مداوم نیاز به دور اندیشی نیست و البته در اینجا به طراحان دکوراسیون اداری اشاره شد ولی اغلب مواقع مدیر مجموعه خود اقدام به طراحی و برنامه ریزی مینماید که خواندن این مطالب میتواند کمک زیدی به اهداف مدیران برای داشتن یک مجموعه موفق نماید و نقش پارتیشن در جهت نیل به این اهداف پررنگ و برجسته میشود .

این هم ناگفته نماند که صرفا استفاده از پارتیشن یک مجموعه را به موفقیت نمیرساند و پارتیشن به عنوان یک ابزار برای رسیدن به اهداف و داشتن فضاهای اداری مناسب و چیدمان مناسب پرسنل به کمک ما می آید . همینطور استفاده از هر نوع مدل پارتیشن هم این اتفاق را رقم  نمیزند و در انتخاب نوع پارتیشن باید بسیار دقت نمود تا از نوع مدولار باشد یا از لحاظ آکوستیک و دوجداره بودن مناسب فضای اداری ما باشد و این نوع پارتیشن با توجه به خصوصیات مذکور پارتیشن دوجداره اداری الیت نام میگیرد . در همین راستا هدف مجموعه دکومد نیز به لحاظ تولید یک سیستم کارآمد و قابل استفاده در انواع ساختار اداری بوده که امکانات و خواسته های یک مدیر موفق را بتواند برآورده سازد.

اسرار بر انتخاب بهترین مدل پارتیشن به این دلیل است که ما خود تولید کننده پارتیشن می باشیم آن هم از نوع دوجداره , الیت , اداری , و در انواه شیشه ای یا مدل سقفی یا کوتاه ولی بطور کلی در خصوص انخاب مصالح و تجهیرات اداری بایستی وسواس زیادی به خرج داد و از انتخاب تجهیزات و مبلمان و مصالح بدون تحلیل و دلیل خودداری نمود .

در واقع بایستی به دلیل انتخاب هریک از موارد و ترکیب آنها با یکدیگر در قسمتهای مختلف ساختمان اداری توجه نمود و حتی در انتخاب بهترین مدل و بهترین رنگ این تجهیزات دقت لازم به عمل آید البته این بدان معنی نیست که گرانترین مصالح موجود در بازار را بخریم ممکن است بابررسی هدف خود به ارزانترین این مصالح دست یابیم . مهم این است که به قول معروف دوباره کاری نشود و هزینه دوبرابر را در صورت خرید اشتباه پیش روی ما قرار ندهد.

در رابطه با پارتیشن باید به ابعاد , وزن , مقاومت , عایق بودن در برابر صوت , مقاومت در برابر آتش سوزی , سرعت نصب , نوع اتصال که بدون شک و بدون هر عذر و بهانه ای باید الیت باشد و از نظر استحام هم باید از ستونهای 25 میلیمتری استفاده شده باشد و همینطور تعمیر و نگهداری و استاده از شیشه 6 میلیمتری و همچنین به لحاظ نو ام دی اف مصرفی قابلیت شستشو با دستمال مرطوب و عایق بودن در برابر حرارت و صوت و مقاومت در برابر ضربه  , خراش و ساییدگی خصوصا در مورد قسمتهای پایین پارتیشن که بطور جدی پیشنهاد میشود این قسما  از ام دی اف بوده و تمام شیشه استفاده نشود که در معرض آسیب و میباشد و بسیار خطرناک می باشد . یادتان باشد شما مسئول حفظ جان و امنیت کارکنان , پرسنل و ارباب رجوع خود هستید .

پارتیشن اداری

  • hamid web
  • ۰
  • ۰

پارتیشن و کارایی

پارتیشن اداری کارایی زیادی برای یک دفتر اداری دارد که در مقالات قبلی به آن اشاره کرده ایم . ولی حالا به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که استفاده از پارتیشن اداری در چه مواقعی منطقی می باشد و استفاده از آن در چه مواردی لازم می باشد . تصور کنید که دفتر کاری دارید که سالن و اتاق دارد و تقریبا همه بخشهای مورد نیاز شما در آن برآورده شده است و به کسب و کار خود مشغول هستید اما پس از مدتی و با کسب موفقیت و موقعیت کاری مناسب شما احتیاج به کارکنان بیشتر جهت پاسخگویی بهتر به مشتریان خود هستید که در این صورت باید فضایی را به کارکنان و پرسنل خود اختصاص دهید . اما یک مشکل وجود دارد و ان هم این است که شما در این صورت باید به دنبال مکان جدیدی برای دفتر کار خود باشید .

پارتیشن و کارایی

پیدا کردن دفتر کار جدید کار بسیار دشوار و طاقت فرسایی می باشد که مستلزم هزینه و وقت می باشد این کار زمانی منطقی میباشد که امکانات و موقعیت دفتر کار فعلی شما مناسب نباشد و شما در انجام امور روز مره با مشکل مواجه شوید بطور مثال با همسایه مشکل دارید و یا جای پارک برای مشتریان شما وجود نداشته و از امکانات ساختمان اداری خود ناراضی باشید در این هنگام پیدا کردن محل جدید برای شما یک راه حا ایده آل می باشد ولی اگر از محل کار خود راضی هستید و تمامی امکانات برای کسب و کار شما محیا می باشد و فضای لازم را در اختیار دارید و فقط مشکل چیدمان نیروی انسانی و اضافه کردن نیروی کار می باشد میتوانید به سراغ پارتیشن بروید و مشکل خود را به راحتی حل کنید .

مزیتی که در انتخاب این آیتم دارید این است که مشتریان فعلی خود را از دست نخواهید داد و تبلیغاتی که در این آدرس به دست متقاضیان رسیده است ارزش خود را از دست نمیدهند و میتوانید با خیال راحت به ادامه فعالیت اقتصادی خود بپردازید . ماندن در جای ثابت و عدم جابجایی بی مورد موفقیت شما را در کسب و کارتان بصورت چشمگیری افزایش خواهد داد و اعتبار خاصی به موقیت شما خواهد بخشید . در انتخاب پارتیشن دقت لازم را به عمل بیاورید تا در عین زیبایی کارایی بالایی هم داشته و نیاز شما را به درستی برآورده نماید . انتخاب یکپارتیشن با سیستم نصب اصولی هزینه های آتی شما را کاهش خواهد داد و در جابجایی ها از همان پارتیشن ها میتوانید استفاده کنید . اکنون به یک مورد دیگر از کارایی پارتیشن اداری پی بردیم . امید واریم توانسته باشیم شما را در رسیدن به اهدافتان کمک کرده باشیم .

پارتیشن دوجداره

  • hamid web
  • ۰
  • ۰

چرا پارتیشن؟

پارتیشن کی و چه موقع به کمک ما می آید ؟ چرا به پارتیشن احتیاج داریم ؟ آیا واقعا شما به پارتیشن احتیاج دارید ؟ 

احساس نیاز به پارتیشن :

در زمینه پارتیشن مقالات و نوشته های زیادی را خوانده و شنیده ایم . بارها در سایتها و وبلاگها سعی شده پارتیشن را تعریف کنند : پارتیشن  در لغت به معنی جدا کننده و ... ولی موردی در جستجوها یافت نشده که مشتری بداند آیا به این مورد نیاز دارد و یا آیا با استفاده از پارتیشن اوضاع وی بهتر از قبل می شود . آیا در درآمد و کسب و کار مشتری پارتیشن تاثیر گذار است ؟ چه مسئله ای باعث می شود که مشتری به ما به عنوان تولید کننده پارتیشن مراجعه کند و هزینه کند؟

خوب این سوالها  در ذهن هر کسی ممکن است شکل گیرد . اما جواب این سوالها را در متن زیر خواهید یافت دکومد با نگرشی متفاوت به حقوق مصرف کننده می نگرد و این موضوع برای مجموعه دکومد به عنوان تولید کننده بسیار اهمیت دارد همکاران عزیز هم میتوانند این بخش را مطالعه کنند تا سرویس بهتری به مشتری خود بدهند ولی تنها خواهشی که داریم این است که از کپی کردن این مطلب و سایر مطالب این سایت که برخواسته از ذهن نویسنده می باشد خودداری فرمایند.

خوب شما به عنوان یک کاسب , تاجر , پزشک , و یا با هر عنوان شغلی به یک محل کار احتیاج دارید . بطور حتم باید برای تهیه مکان مورد نظر به دنبال خرید و یا جاره آن باشید وقتی که به دنبال ملک مورد نظر برای خرید یا جاره هستید با نقشه و پلن های مختلفی رو برو می شوید حالا باید پرسنل و چیدمان نیروی انسانی خود را در محل مورد نظر تصور کنید آیا برای منشی محلی در نظر پرفته شده است ؟ آیا به اندازه کافی اتاق دارید ؟ آیا قسمت مدیریت و یا سالن کنفرانس جدا شده است ؟ اگر کار شما آموزشی می باشد آیا به اندازه کافی کلاس و اتاق آموزشی دارید ؟ خوب نمیشود تا ابد به دنبال ملک ایده آل خود باشید چون سازنده ملک نمیدانست که برای چه منظور شما ملک را خرید یا اجاره خواهید کرد خوب فکری که به زهن شما میرسد این است که جستجو کافیست حالا باید خودم دست به کار شوم و تغییراتی در ملک ایجاد کنم . در این میان شما میتوانید هوشمندانه عمل کنید و صفر تا صد پروزه تجهیز شرکت و یا محل کار خود را به یک کاردان بسپارید . بهترین روش برای ایجاد یک دیوار کاذب برای ایجاد فضای مناسب کاری استفاده از پارتیشن خواهد بود . یاد آوری مینماییم در صورتی که ملک شما استیجاری می باشد حتما از مدل مدولار و با قابلیت انتقال و جابجایی در خصوص پارتیشن استفاده نمایید چون در صورت پایان مهلت اجاره و یا عدم توافق با مالک پارتیشن شما در محل جدید هم قابل استفاده می باشد . اگر هم ملک برای خود شماست که چه بهتر حتما از بهترین مدل پارتیشن بهره ببرید .  پارتیشن مدولار مانند سایر تجهیزات و مبلمان اداری شما متعلق به شماست و جزو سرمایه منقول شما به حساب می آید . خوب پس به این نتیجه رسیدیم که در صورتی که ملکی با تمام امکانات خوب ولی بدون اتاق یا دیوار کافی روبرو شدیم نگران نباشیم چون توسط پارتیشن این  نیاز و نگرانی برطرف می شود . فقط باید در انتخاب دقت بیشتری به خرج دهیم .

پارتیشن دوجداره-پارتیشن اداری

  • hamid web
  • ۰
  • ۰

پارتیشن شیشه ای


در معماری مدرن و چیدمان مبلمان اداری، سعی میکنند تا فضای دلبازی با نور کافی را برای کارکنان ایجاد کنند بنابرین برای افزایش نور طبیعی و زیبایی منحصر به فرد در ادارات استفاده از پارتیشن شیشه ای توصیه میشود.

امروزه بیشترمردم وقت خود را در ادارات شرکت ها و محیط های کاری میگذارند تاثیر روانی استفاده ازپارتیشن شیشه ای باعث میشود که کارمندان و مراجعه کنندگان حس خوبی را به محیط کار داشته باشند.

 


 

پارتیشن شیشه ای مقرون به صرفه هستند زیرا جا به جایی ونصب آسانی دارند شیشه ای بودن پارتیشن موجب میشود تا تضادی در دکوراسیون ایجاد نگردد و جذابیت خاصی را به محیط بیافزاید. 
چون متریال اولیه آن شیشه میباشد امکان استفاده از کل پانلهای جدا کننده پارتیشن را دارا است و به منظورحفظ حریم خصوصی میتوان شیشه های کدر یا رنگی به کار برد که این یک مزیت ویژه برای اتاق کارکنان و به ویژه مدیران میباشد.
پارتیشن شیشه ای نظر بیننده را به خود جلب میکند، از استحکام کافی برخورد دار بوده و فرم های زیبایی دارند که دارای شبکه هایی از کانالهای هندسی هستند که از پیچیدگی اسکلت جلوگیری کرده و مقاومت کافی برای نگه داشتن شیشه را دارد.

 


در تیغه بندی پارتیشن شیشه ای حداکثر نور و فضای شادابی برای کارکنان فراهم میگردد.
اکثر مردم ترجیح میدهند بر خلاف پارتیشن دوجداره از پارتیشنی استفاده کنند که از پخش صدا جلوگیری کند در پارتیشن شیشه ای دو لایه شیشه ای به کار رفته که بهترین روش برای جلوگیری از آلودگی صدا بوده و محیطی آرام را برای کارکنان فراهم میاورد.
برای داشتن نمایی منحصر به فرد پارتیشن شیشه ای انواع مختلفی دارند از جمله پارتیشن شیشه ای سولید که شیشه های دو جداره در فرم ام دی اف جای گرفته اند.
پارتیشن شیشه ای سیکوریت که ضخامت بسیار اندکی داشته و فضای زیادی را اشغال نمیکند و البته عایق صداست که این مزیتی برتر میباشد و
استفاده از کرکره های آلومینیومی گزینه دیگری است که میتوان در پارتیشن اداری از آن بهره برد.

  • hamid web
  • ۰
  • ۰

مروزه بهترین روش برای تفکیک محیط های اداری استفاده از پارتیشن میباشد زیرا علاوه بر زیبایی فضای کمی را اشغال میکند و بسته به رنگ و  جنس آن میتوان هارمونی مناسبی با معماری داخل فضا داشته باشد.


اگر کمی راجب پارتیشن در سایت ها جستجو کرده باشید ممکن است به کلمه پارتیشن دو جداره برخورد کرده باشید میتوان گفت که پارتیشن ها به دو دسته پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره تقسیم میشوند.
پارتیشن های دو جداره نصب سریع و آسانی دارند و به سرعت نیز قابل تعویض هستند. 
هر دو طرف پارتیشن از نظر ظاهری به فضا زیبایی میبخشد و در صورت رعایت ارتفاع عایق مناسبی برای صدا میباشد زیرا پارتیشن های دو جداره با ام دی اف های 16 میلیمتری ساخته میشوند که لبه های آن با پی وی سی عایق شده است برای کارمندان مزاحمت ایجاد نمیشود.
 در پارتیشن دو جداره از جداره های شیشه نیز به صورت دو جداره استفاده می گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور موجود در محل و سلیقه مشتریان قابل تغییر می باشد.

قابلیت عبور کابل برق تلفن و غیره و همچنین نصب درب و کرکره و شیشه را دارا میباشد.
با استفاده از پارتیشن های دوجداره میتوان تلفیقی از پارتیشن و کمد که از جنس ام دی اف میباشد به دست آورد که علاوه بر جداسازی و زیبایی مبلمان اداری مشکل کمبود فضای شما را حل میکند این ترکیب از نظر ابعاد و اندازه و رنگ بندی میتواند فضای متفاوتی را ایجاد کند.
ترکیب پارتیشن دو جداره با کمد برای نظافت گزینه مناسبی هستند و میتوان از دو طرف کمد برای قرار دادن وسایل استفاده نمود.
امکان تعویض از ام دی اف به شیشه نیز وجود دارد و البته در مقابل رطوبت و پوسیدگی مقاوم میباشد.

پارتیشن اداری

  • hamid web