پارتیشن اداری

پارتیشن-پارتیشن اداری-پارتیشن دو جداره

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اغلب ما به مواقعی میرسیم که یک احساس نیاز آشکار، پنهان، فوری یا ... در ما برای نوعی تغییر محیط پیرامون خود احساس می شود. در شکل گیری طبیعی این نوع احساس نیاز ، موارد متعددی میتواند نقش داشته باشد و ما نباید هرگز به این حس خود بی اعتنا باشیم. چرا که این بی اعتنایی موجب پدید آمدن نوعی نارضایتی مزمن در ما خواهد شد که بعد از مدتی منشا اصلی که محیط پیرامون ما بوده به فراموشی سپرده شده و ما در یافتن این علت نارضایتی دچار سردرگمی خواهیم شد . نارضایتی از محیط پیرامون میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که بعضی از موارد در ذیل ذکر شده است:

۱: فرسودگی و کهنگی متریال تشکیل دهنده دکوراسیون اداری ناشی از زمان مصرف اعم از فرنیچر اداری ،پارتیشن های اداری و ...
۲: ناکارآمدی کاربردی محصولات و دکوراسیون اداری ناشی از عدم طراحی صحیح 
۳: عدم استفاده از رنگبندی مناسب در دکوراسیون اداری و در نتیجه ایجاد فضایی ناهماهنگ کاری
۴: وجود اشکالات در تیغه چینی پارتیشن اداری و معماری کلی
۵: عدم تطبیق دکوراسیون اداری با کاربری مورد نیاز شرکت 
۶: دیده نشدن توسعه احتمالی در طرح اولیه
۷: عدم کارایی دکوراسیون در ایجاد ارتباط بین بخش های مختلف کاری
۸:بهم ریختگی کلی دکوراسیون اداری با اضافه کردن سازه های جدید
۹: سایزهای نامناسب برای فرنیچر و پارتیشن های اداری
۱۰:تخریب متریال مورد استفاده در دکوراسیون ناشی از کیفیت پایین 
۱۱:مشکلات در طراحی و یا فرمها و دموده بودن بسیاری از محصولات 

پارتیشن دوجداره

  • hamid web
  • ۰
  • ۰

آیتم های تشکیل دهنده مشخصات هر سازه را میتوان در سه بخش فرم بافت و رنگ خلاصه کرد در اینجا نقش رنگ را بیشتر مورد بررسی قرار میدهیم
تاثیر رنگ در دکوراسیون بسیار حائز اهمیت بوده و شاید بتوان گفت یکی از تعیین کننده ترین بخش دکوراسیون اداری بشمار میرود .چراکه شاید اولین بخشی که چشم بیننده با ان ارتباط ایجاد مینماید  رنگ هر سازه میباشد .تحلیل رنگ هر سازه برای چشم بسرعت انجام گرفته و دستور تایید یا تکذیب را صادر مینماید به زبان ساده تر چشم بیننده در گام اول هر سازه ای را از نظر رنگ مورد بررسی قرار داده و ارتباط اول را ایجاد مینماید به همین دلیل است که انتخاب رنگ در دکوراسیون بخصوص دکوراسیون اداری میتواند تاثیر زیادی روی طرح مورد نظر بگذارد .در دکوراسیون اداری این مسئله اهمیت افزونتری داشته و آیتمهای مکمل بیشتری در انتخاب رنگ مورد اهمیت هستند .رنگ سازمانی ، لوکیشن و موقیت اقلیمی فضای اداری ،نوع محصول یا خدمات مورد ارائه، رنج سنی کارکنان یا مشتریان محصول و...... همه وهمه در انتخاب رنگ مناسب اهمیت دارند . و میتوان به این نتیجه رسید که رنگ فضای پیرامونی ما تاثیر زیاد روانی روی ما دارد .تاثیرات آنی را در مشتریان برای جذب و یا دفع ،ایجاد ذهنیت مثبت یا منفی، و همچنین تاثیرات بروی کارکنان که در راندمان کلی هر نفر موثر میباشد 

در بسیاری موارد انتخاب رنگ در اولویت نبوده و به میزان کافی به ان اهمیت داده نمیشود و در اینجاست که پس از صرف هزینه های بسیار و زمان طولانی و اتمام دکوراسیون اداری با فضایی مواجه میشویم که علاوه بر اینکه تاثیر مثبتی روی بیننده نمی گذارد بلکه موجب ایجاد افسردگی ،آشفتگی ذهنی، استرس و دیگر امراض روحی میگردد .تاثیر روانی رنگ تا حدی است که شاید استفاده کننده را به حیرت وا میدارد و قابل باور نیست که رنگ انتخابی برای هر قسمت از محیط کاری یا زندگی تا چه میزان میتواند در ایجاد آرامش ذهنی و راندمان کاری نقش داشته باشد.
البته نقش طراح و معمار پروژه در این راستا مهم بوده و این وظیفه طراح است که با بررسی اولیه و مطلالعات میدانی و نیازسنجی های دقیق به رنگ های مورد نظر برسد . و در کلیه اجزای دکوراسیون اعم از پارتیشن های اداری و سایر فرنیچر اداری  پیاده نماید.  تا با انتخاب رنگ نامناسب موجب تغییر دوباره دکوراسیون نگردد.

پارتیشن اداری-پارتیشن دوجداره

  • hamid web
  • ۰
  • ۰

پارتیشن و تاثیر رنگ

رنگهای دریایی هرگز از مد نمی افتند و همیشه نقشی در هر ترکیب دکوراسیون داخلی مانند یک پارتیشن می توانند داشته باشند. به عنوان نقطه مقابل رنگهای گستاخ و تند به کار می  روند اما همواره رنگهای قوی و ضعیف را می توان با استفاده از ان ها به شکل هماهنگ نور و اسیه ترکیب کرد. با وجود محبوبیت همیشی شان، رنگهای دریایی همچنان به اندازه هر رنگ دیگری، امروزی، زنده و نشاط بخش هستند. رنگهای روح بخش اعصاب را آرام می کنند و برای روح مدرن تحلیل رفته انسان مرهم خوبی هستند. می توان به آسانی با این رنگها زندگی کرد، آن ها همیشه ملایم و شیک هستند. این رنگها یعنی سبز متمایل به آبی، خکستری و آبی اگر با بافت های غنی و طبیعی مثل کتان نرم و بافت های نرم، پارچه های بدون نقش ساده، رنگ چوب طبیعی، خاکستری – سفید، بلوطی تیره، کنف زبر و الیاف آگاو که برای ساختن تور ماهیگیری و قایق و طناب به کار می روند، به همان اندازه قابل استفاده در طراحی پارتیشن هستند و حالتی طبیعی و دلپذیر ایجاد می کنند. در این حال هدف شما می تواند سمفونی نشاط بخش رنگهای آرام، رنگهای مات و خلق احساس آرامش مطلق باشد.

 پارتیشن اداری-پارتیشن دوجداره

رنگ های دریایی حالت بی رنگ و خاکستری کنده چوب را به یاد می آورند که به وسیله ماسه دریا و خورشید ساییده شده تا به رنگ نقره ای متالیک برسد در همین حال، شن ریزه هایی را نیز به یاد می آورد که مایه هایی از زیتونی اخرایی، نخودی، خاکستری تیره، گچی، مرمری قهوه ای، بنفش یا صورتی – قهوه ای را در بردارد. می توان رنگ سیاه درخشان و کهربایی جلبک های دریایی شناور در موج های خاکستری آبی حاشیه آب را نیز تصور کنید.

به حالت دریا در یک روز طوفانی فکر کنید. آسمان با مد سیاه و سنگین، دریا، توده متلاطم به رنگ نیلی و مشکی تیره موج های بزرگ با کف کف کرم و رنگ سولفور را به یاد آورید و احساس کنید که موج های تیره به صخره های خاکستری و آبی درخشان برخورد می کنند. شما می توانید یک پارتیشن از ظرافت و عمق آبی های فیروزه ای و یشمی را که در کارت پستال دیده می شوند، تصور کنید.

در زمان های مختلف رنگ سبز و آبی سرد و متمایل به خاکستری مورد توجه خاص قرار گرفته اند. در دوره ویکتوریا در انگلیس، از این رنگهای شیک به میزان مؤثری روی ابریشم و پارچه های موج دار و منقوش استفاده می کردند و آن ها را روی سطوح بزرگ مثل قاب بندی های نقاشی شده و اشکال معماری زیبا در آن دوره به کار می بردند. تصور کنید، نقشه های این طراحی زیبا می تواند چه رنگ بندی بی نظری برای پارتیشن به وجود آورند.

رابرت ادم، معمار بزرگ قرن ۱۸ با این رنگ های خاص کار می کرد. کاغذ دیواری های مد روز، غالباً سبک های چینی و نقوش پرندگان و گیاهان را به نمایش می گذاشت. در آن دوران، خانه ها عموماً قاب بندی داشتند و سفید به عنوان رنگ اصلی همراه با رنگ های خاکستری یا خاکستری روشن، سبز یشمی یا آبی آسمانی در نقاشی آن ها به کار برده می شد. این رنگ ها با رنگ های ملایم مثل سفیدهای بتونه و رنگهای زرد آلاسکلایی روی دیوارها، اثاثیه و پارتیشن ترکیب می شد.

شیکرها، اعضای فرقه اشتراکی در قرن ۱۹ میلادی به رنگی آبی موسوم به آبی بهشتی علاقه داشتند. آن را کمکی برای تفکر و دعا و نیز یادآور خلوص معنوی شان می دانستند. این آبی سیر از قدیم روی اشیا و جزئیات کوچکتر اتاق مانند دکور و پارتیشن به کار می رفت تا بدون غلبه زیاد تاکید لازم را بر آن ها ایجاد کند. این رنگ تقریبا در انتهای مخالف طیف در مقابل  رنگ آبی قرار دارد که معمولاً از آن به عنوان نقطه مقابل خاکستری نقره ای شکلاتی تیره یا نقره ای استفاده می کنند و نشان می دهد که سرد بودن رنگ های آبی سیر و روشن چندان پایدار نیست. اگر آبی در ترکیب درستی قرار گیرد و با توجه لازم مورد استفاده باشد، به رنگ گرم و همیشگی تبدیل می شود که در زمان محدود نمی شود.

رنگهای سیر مثل نیلی، آبی پر رنگ، زمره کبود تیره نوک مدادی برای ساختن فضای تیره مناسب اند. در همین حال رنگ های روشن آبی آسمانی پوست تخم مرغی، خاکستری پوست کبوتر و سبز مایل به خاکستری به طور مبهمی سحرانگیز و طریف و بی رقب اند. اغلب مردو به طور خودکار آبی ها و سبزها را با رنگهای سیر مدیترانه ای و تند یکسان می دانند اما این رنگ ها به همان اندازه موفق ولی بسیار آرامش بخش تر هستن و اگر از طرف روشن طیف انتخاب شوند، ظریف و مهار شده خواهند بود. طراحی دکور با رنگهای دریایی ممکن است به ترکیب تند آبی ملوانی با سفید و یا آبی آسمانی با سفید منجر شود که رنگ چندان خاصی نیست. در عین حال اگر شما ترکیب رنگ ساحلی خود را با دقت انجام دهید به ترکیب مفرحی در پارتیشن می رسید، به طوری که ظرافت های خاص ناشی از بافت و جنس شن، ماسه، دریا، آسمان و پوشش گیاهی را نشان دهد.

همچنان از ویه مبتنی بر توجه با بافت و رنگ پیروی کنید. از کنف روی پرده ها و کف استفاده کنید. موکت های ضخیم از الیاف آگاو و نیز طناب را مورد استفاده قرار دهید و پارچه کنفی – بافت محبوب همه دکوراتورها – را روی پارتیشن، دیوارها، اسباب و کف به کار ببرید. در جاهای دیگر، مثلاً روی پارتیشن و دیوارها هم از رنگهای نسبتاً غمگین مثل خاکستری – سبز،  خاکستری – آبی و خاکستری پر کبوتر استفاده کنید تا فضای سحرآمیز و چشمگیری را در اتاق به وجود آورید.

رنگ های دریایی در ترکیب آسمان های آبی دریاهای خاکستری و گیاهان ماسه ای رنگ به هم می رسند و جسارت و صداقت را در نظر می آورند.

پارتیشن اداری-پارتیشن دوجداره

  • hamid web
  • ۰
  • ۰

بهترین و مطمئن ترین شرکت تولید کننده پارتیشن کدام است؟

بهترین و مطمئن ترین شرکت تولید کننده پارتیشن کدام  است؟ در این مورد شاید خود شما بهتر از هر کس دیگری میتوانید جواب دهید . شرکتی که مشخصات پارتیشن خوب دارد یا این که متعهد به انجام به موقع کار می باشد . قیمت مناسب دارد و جهت سود جویی از کیفیت کار خود کاهش نمیدهد و با مشتری صادق است . این حس باید خود به خود و نه با تبلیغات کاذب , به مشتری القاء شود و تصمیم گیری با مشتری است . ما همواره سعی کرده ایم که جزو بهترین شرکتها در زمینه تولید و فروش پارتیشن باشیم و به عنوان تولید کننده پارتیشن دوجداره اداری همواره در کنار مشتری باشیم .

مراحل تولید و نصب پارتیشن اداری دوجداره؟

پس از تماس مشتری و پس از توضیحات اولیه در موردپارتیشن اداری که اغلب در مورد جزییات و جنس و قیمتپارتیشن سوال میشود , قرار ملاقاتی در محل نصب پارتیشن با مشتری گذاشته میشود . خواسته و نظر مشتری دریافت میشود و پیشنهادات توسط کارشناس فروش به مشتری ارائه میگردد . پس از آن اقدام به  اندازه گیری دقیق با متر لیزری میشود . اندازه ها برداشته میشود و با ارائه سمپل رنگ , رنگ بدنه پارتیشن هم توسط مشتری انتخاب میشود . پس از ارائه پیش فاکتور و اخذ بیعانه اندازه ها برای برش و کات مستر به کارگاه داده میشود . پس از برش و pvc ام دی اف ها به بخش مونتاژ و سپس به محل نصب انتقال داده می شوند . و نصب پارتیشن اداری دوجداره آغاز میگردد . پس از نصب کنترل و کم و کاستی ها برطرف می شوند و پروژه آماده تحویل به مشتری می باشد .

مدت زمان تولید و اجرا و نصب پارتیشنهای دوجداره چقدر میباشد؟

اینکه مدت زمان تولید و اجرا و نصب پارتیشنهای دوجدارهچقدر میباشد به متراژ بستگی دارد در یک متراژ متوسط سفرش پارتیشن بطور مثال 50 مترمربع پس از بازدید از پروژه و اندازه گیری و صدور پیش فاکتور و دریافت بیعانه 4 روز کاری تولید و 2 روز مدت زمان نصب میباشد البته طبق معمول زمان تولید با مشتریانی که عجله دارند هماهنگ میشود و سعی میشود که تحویل کار سریعتر انجام گیرد ولی منظور و هدف ما حفظ کیفیت کالاست و مشتری هم نمیخواهد که کیفیت را قربانی زمان کند پس تصمیم گیری به موقع برای سفارشپارتیشن اداری بسیار مهم می باشد .

  • hamid web
  • ۰
  • ۰

کدام پارتیشن مقرون به صرفه است؟

کدام پارتیشن مقرون به صرفه است؟ سوالی که ممکن است  ذهن بسیاری از خریداران و مشتریان را به خود جلب نموده است ؟ با توجه به تنوع محصولات در زمینه پارتیشن اداری و انواع آن این انتخاب مشکل است . پارتیشن های موجود در بازار از لحاظ جنس و متریال تنوع دارند حتی بعضی نامها هم برای مشتری گیج کننده است بعضی وقتها خود ماهم به عنوان تولید کننده پارتیشن در بین این همه نام برای پارتیشن سردرگم می شویم . ولی با یک جمله میتوانیم بگوییم که مهم نیست نام پارتیشن چیست و این که تولید کننده و سازنده  پارتیشن چه نامی را برای پارتیشن و محصول خود در نظر گرفته است چیزی که باید شما به عنوان مصرف کننده به آن اهمیت بدهید نوع ساختار ( دوجداره ) و متریال ( ام دی اف ) و نوع اتصال (الیت ) و نصب آن است که در این سایت اطلاعات جامع در مورد پارتیشن در اختیار کاربران قرار گرفته و مصرف کننده میتواند با انتخاب صحیح اقدام به یک خرید فوق العاده پارتیشن دو جداره نماید.

تاثیر پارتیشن در دکوراسیون داخلی؟

 پارتیشن به عنوان یک المان و یکی از اجزای داخلی در دکوراسیون اداری تاثیر گذار می باشد . در بعضی از جاها مشاهده کرده اید که از پارتیشن تک جداره با ستون هشت پر آلومینیومی استفاده شده و تاثیر منفی بر محیط و دکوراسیون گذاشته است . خوشبختانه نسل این نوع پارتیشن ها منقرض شده است و جای خود را به  پارتیشنهای دوجداره در دکوراسیون داخلی داده اند که شکیل تر و زیباتر به نظر می رسند و میتوان بین پارتیشن اداری و دکوراسیون اداری هارمونی ایجاد کرد و حس مثبت هماهنگی و زیبایی را به بیننده منتقل نمود . درر  انتخاب پارتیشن اداری دقت کنید تا محل کار شما زیبا و کارآمد باشد .
قیمت پارتیشن دو جداره و اداری؟
قیمت پارتیشن دو جداره و اداری چقدر است ؟ کدام پارتیشنقیمت مناسب است و کدام پارتیشن ارزان است ؟ آیا هرچه  قدر بیشتر پرداخت کنیم یا پارتیشن گرانتری بخریم بهترین انتخاب را داشته ایم ؟ مسئله جالب دیگری که با آن روبرو هستیم  قیمت پارتیشن دوجداره می باشد . البته منظور نحوه قیمت دادن پارتیشن اداری است که در برخی موارد مشاهده میشود که قیمت هرمترمربع پارتیشن اداری دوجداره با پرده کرکره A تومان اعلام میشود که جای تعجب دارد . پرده کرکره سوئدی خود مشخصات و لیست قیمت خود را دارد و در انواع مختلف می باشد مدلی که در پارتیشن اداری دوجداره کاربرد دارد و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد نوع فلزی آن با عرض 16 میلیمتر و با سیستم سایه , روشن و یا ملومی می باشد و نکته جالب در مورد کرکره سوئدی یا پرده پارتیشن این است که هرچه پهنای این نوارها کمتر میشود قیمت آن بیشتر میشود . وقتی فروشنده در مجموع قیمت پارتیشن را میدهد و میگوید پارتیشن با پرده کرکره فلان قیمت را دارد تمام مساحت پارتیشن را در نظر میگیرد و حتی جاهایی که پرده وجود ندارد در چنین شرایطی تولید کننده پارتیشن و مبلمان اداری ناچار است از سایر جزییات و کیفیت پارتیشن بکاهد تا بتواند قیمت کمتری را ارائه دهد  و این به ضرر مشتری و خریدار میباشد پس دوستان عزیز خریدار باید به عرض شما برسانم که هر شرکت و یا مجموعه تولید کننده پارتیشن مشخصات منحصر به فرد خود را دارد و نمیتوان گفت که پارتیشن قیمت مشخصی دارد پس باید مشخصات پارتیشن را مانند پازل در کنار هم بگذاریم و از روی مشخصات به مقایسه قیمتها بپردازیم بطور مثال شما دنبال قیمت پارتیشن دوجداره با روش اتصال الیت بگردید . حالا سه یا چهار قیمت دارید در این میان باز هم به دنبال اختلاف مشخصات و جزییات باشید تا بدانید برای پارتیشن مورد نظر خود چه بهایی می پردازید.

 

 
  • hamid web
  • ۰
  • ۰

ارتباط پارتیشن بندی با مدیران: اگر مدیر یک مجموعه یا شرکت هستید و به دنبال راه حل هایی برای افزایش بازده کارمندان تان و در نتیجه افزایش بهره وری آن ها هستید ، باید بدانید پارتیشن اداری یکی از این راه حل ها محسوب می شود. 
پارتیشن بندی محیط کاری موجب ارتباط راحت تر بین کارمندان و در نتیجه بهبود عملکرد آن ها می شود. تعامل بیشتر و بهتر کارمندان که در نتیجه ی پارتیشن بندی صحیح به وجود می آید ، می تواند موجب بهره وری کل مجموعه نیز بشود. 
پارتیشن ها دارای مدل های متنوعی هستند که می توانید با توجه به نیاز تان نوع و مدل آن را تعیین کنید. شما در محیط کاری خود به حریم خصوصی نیاز دارید. این حریم خصوصی می تواند اتاق جلسات و یا هر جای دیگری در محیط کاری تان باشد. برای جدا سازی بهتر این محیط ها از یک دیگر پارتیشن می تواند بهترین انتخاب برای این کار باشد.

 پارتیشن دوجداره

  • hamid web
  • ۰
  • ۰

آیا پارتیشن باعث زیباتر شدن محیط کار میشود؟

یکی از مزایای استفاده از پارتیشن اداری زیبایی آن میباشد همه میدانیم که پارتیشن دوجداره باعث حفظ نظم و ترتیب  شده و میتوانیم از آن برای جدا نمودن فضاهای موجود در اداره استفاده کنیم . خوب میتوان این تفکیک فضا و جدا نمودن مکانهای مختلف را با سایر متریال و اجناس هم انجام داد و به هدف فوق دست یافت اما برای ما زیبایی و شیک بودن جنس هم مهم میباشد و مجبوریم پس از اجرا با سایر اقلام به پرداخت و زیبایی و اعمال بعضی تغییرات پوششی برای زیبا تر شدن کار انجام دهیم . خوشبختانه پارتیشن اداری دوجداره که در ساخت آن از ام دی اف استفاده شده بطور ذاتی زیبا میباشد و پس از اجرا و نصب پارتیشن دوجداره احتیاج به عملیات زیباسازی نمیباشد .و بطور عملی خواهیم دید که پارتیشن اداری علاوع بر ایفای نقش خود باعث  زیبایی محیط کار ما هم خواهد شد .

چند نوع پارتیشن داریم؟

همانطور که قبلا توضیح دادیم پارتیشن را میتوان به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد . که برای شناختن و دسته بندی بهتر بهتر از لحاظ نوع و جنس طبقه بندی و شناسایی شوند .

پارتیشن از لحاظ ظاهر و کاربرد به پارتیشن تک جداره و دوجداره تقسیم میشود . ولی خود همین پارتیشن دو نوع دارد . پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره . پس حالا میتوان گفت

پارتیشن تک جداره کوتاه - پارتیشن تک جداره بلند

پارتیشن دوجداره کوتاه - پارتیشن دو جداره بلند 

آیا پارتیشن بندی به ایجاد نظم کمک میکند؟

بله طبیعی است که نتیجه حاصل از پارتیشن بندی نظم باشد و یکی از اهداف کسانی که محیط اداری , شرکت و یا دفتر کار خود را پارتیشن بندی میکنند و نسبت به خرید و نصب پارتیشن اقدام می نمایند همین ایجاد و حفظ نظم و ترتیب در محیط کار می باشد . همه ما از دوران کودکی آموخته ایم که نظم در موفقیت و پیروزی نقش چشمگیری  دارد و یکی از ارکان موفقیت در زندگی کاری و اجتماعی ایجاد نظم و داشتن انظباط کاری می باشد و یکی از نقشهای پارتیشن اداری هم نظم بخشیدن به محیط کار و زندگی می باشد . برای همین در اداراتی کهه از پارتیشن استفاده شده و بخش های مختلف از هم جدا شده آرامش و نظم بیشتری وجود دارد و پرسنل وو کارمندان با آرامش و اعتماد به نفس بالاتری به کارهای روزمره خود و پاسخ گویی به ارباب رجوع مشغول می شوند .

  • hamid web
  • ۰
  • ۰

بار دیگر با یاری خداوند و سعی و کوشش فراوان و با پشتوانه شما مشتریان عزیز و وفادار توانستیم در راستای اهدافمان در توسعه و پیشرفت مجموعه دکومد اقدامات موثری را انجام دهیم . به همین منظور در صدد توسعه و بزرگتر نمودن محل تولید و کارگاه تولید پارتیشن اداری برآمدیم . تغییر محل کارگاه به منظور بزرگتر شدن فضای تولید باعث شد تا با اضافه کردن دستگاههای جدید و مدرن امروزی سرعت و ظرفیت تولید پارتیشن اداری و پارتیشن دوجداره را افزایش دهیم . نتیجه ای که امروز به آن دست یافتیم حاصل تلاش و کوشش تمام همکاران از قسمت فروش پارتیشن اداری تا قسمت تولید و نصب پارتیشن دو جداره و تمام عزیزانی می باشد که مارا درر امر تولید و ارائه خدمات به مشتریان یاری رساندند .  انرژی مثبتی که از مشتریان محترم گرفتیم باعث این تکاپو وو تحول می باشد .

امروز که در امر فروش , تولید و نصب پارتیشن اداری دوجداره در خدمت شما عزیزان می باشیم زمان مورد نیاز برای تولید پارتیشن به نصف زمان قبل کاهش پیداکرده و از 12 روز به شش روز رسیده است که البته در همین بازه زمانی کار نصب پارتیشن هم به پایان میرسد .  دستگاههایی که به کارخانه اضافه شد این فرصت را در اختیار مجموعه دکومد قرار داد که تمام نیازهای مشتریان و خریداران محصولات شرکت را با سرعت بیشتر و با کیفیت بهتر ارائه نماید . استفاده از دستگاههای مدرن و تمام اتوماتیک آرزوی هر تولید کننده پارتیشن می باشد که امر تولید را جذابتر و راحتتر مینماید و از طرفی رضایت صد در صدی مشتریان خستگی تولید و مشقتهای آنرا از تن تولید کننده بدر خواهد کرد .

با استفاده از تجهیزات مدرن تولیدات پیشرفته تری در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار میگیرد که در بازار فعلی رقیب جدی ای برای این کالاها وجود ندارد پس بازخورد خوبی هم برای خوود تولید کننده خواهد داشت و این باز خورد مثبت و حس خوب در رابطه با کار و حرفه ما که فعالیت در زمینه دکوراسیون اداری و تولید پارتیشن اداری و پارتیشن دوجداره و انواع میزهای اداری و کمد و فایل و ... می باشد بین ما یعنی پارتیشن دکومد و مشتریان بطور مساوی تقسیم خواهد شد و به اصطلاح برد برد می باشد . از اینکه در روند رشد و تعالی در زمینه تولیدات خود و انجام  وظیفه شما مشتریان مهربان و وفادار را در کنار خود میبینیم بسیار خرسندیم .

پارتیشن دوجداره

  • hamid web
  • ۰
  • ۰

آیا امکان نصب کلید و پریز برق بر روی دیوار پارتیشن وجود دارد؟

پارتیشن دوجداره اداری این فابلیت را دارد ولی کارفرما باید  در ابتدا به تولید کننده پارتیشن موضوع را گفته تا تیم نصبپارتیشن با برق کار یا پیمانکار شبکه هماهنگ شوند . این امر به دو صورت میسر می باشد اول اینکه در صورت نیاز به نصب کلید و پریز در بده پارتیشن و روی ام دی اف آن سیم کشی از قسمت وسط بدنه پارتیشن  انجام می شود . در صورتی که کارفرما نتوانست با قسمت شبکه یا برق هماهنگ شود و یا برای آینده نگری کار میتوان از ترانکینگ که بصورت یک داکت باز شو در قسمت پایین پارتیشن نصب می شود این کار انجام شود . مزیت این روش در دسترس بودن آسان و سیمها و ماژولهای داخل پارتیشن می باشد . در واقع خود پارتیشن اداری دوجداره بصورا یک داکت عمل میکند . میتوان از جداره داخلی پارتیشن که تا 8 سانتیمتر خالی میباشد حداکثر استفاده را کرد .

پارتیشن دو جداره را از کجا تهیه کنیم؟

پارتیشن دو جداره را از کجا تهیه کنیم؟ بهترین و مطمئن ترین  راه خرید پارتیشن این است که شما در ابتدا به تولید کننده پارتیشن مراجعه کنید . در این مورد می توانید از طریق جستجو در گوگل یا سایر موتورهای جستجو به هدف خود برسید . پس از اینکه لیستی از تولید کنندگان پارتیشن یافتید باید بهترین جزییات پارتیشن را مورد بررسی قرار دهید . تولید کننده پارتیشن موظف است که جزییات پارتیشن اداری خود را در صفحه سایت خودد قرار دهد و بر اساس آن اقدام به قیمت گذاری کند . حالا شما فقط با در کنار گذاشتن ااطلاعات تولید  کننده وو قیمتها و مقایسه ساده می توانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید . تولید کننده پارتیشن دوجداره باید دارای کارگاه و تجهیزات کافی باشد تا زمان تولید کوتاه شده و مشتری زودتر به خواسته خود برسد.

ارزانترین پارتیشن کدام است؟

اینکه ارزانترین پارتیشن کدام است؟ شاید سوال مناسبی نباشد ولی ممکن است در ذهن خریدار پارتیشن این سوال نقش ببندد و از لحاظ قیمت خرید او تحت تاثیر باشد . باید توضیح دهیم که ارزانترین پارتیشن , پارتیشن تکجداره میباشد ولی در مورد پارتیشن دوجداره در ابتدا ما استانداردهایی را برای پارتیشن دوجداره تعریف  کردیم حالا اگر مشخصات پارتیشنی کمتر از این استاندارد ها باشد آن پارتیشن باید ارزانتر باشد و اگر همین مشخصات در پارتیشنی وجود داشت و قیمت آن پارتیشن بیشتر بود پس گران میباشد . پارتیشن خوب پارتیشنی است که ضمن داشتن مشخصات فنی خوب از قیمت مناسب برخوردار باشد و این پارتیشن بطور حتم یک پارتیشن خوب با قیمت مناسب میباشد . پارتیشن اداری در هنگام خرید نیاز به استعلام قیمت به  همراه مقایسه مشخصات فنی دارد و مشتری باید با مقایسه این دو مورد در هنگام خرید بهترین انتخاب را انجام دهد .

  • hamid web
  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد که از انواع آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

پارتیشن اداری مخصوص مراکز درمانی و پزشکی : پارتیشن دوجداره ای که در مراکز درمانی استفاده می شوند به منظور ایزوله و عایق و جهت  جدا نمودن بخشهای مختلف درمانی استفاده می شوند . پارتیشن دو جداره برای مراکز درمانی و پزشکی با فناوری نانو قابلیت ضد آب سازی را دارند .

پارتیشن دو جداره الیت : منظور از این مدل پارتیشن نوع اتصال سازه پارتیشن به یکدیگر می باشد . و علاوه بر ظاهر زیبا امکان جابجایی راحت برای حمل و نصب پارتیشن دوجداره را امکان پذیز می نماید . بیشتر این نوع اتصالات برای سرویس ها خواب استفاده میشد که باعث میشد اجزای تخت خواب براحتی از هم جدا یا به هم وصل شوند که حلا با توجه به مزایای بیشمار پارتیشن دوجداره الیت شاهد استفاده روز افزونپارتیشن الیت اداری در بین خریداران و مصرف کنندگان هستیم .

پارتیشن دوجداره با پیچ روکار : این پارتیشن دوجداره شباهت زیادی به نوع پارتیشن الیت دارد ولی فقط از لحاظ ظاهری آن هم از دور ! این پارتیشن تقریبا یک بار مصرف می باشد و در صورت جابجا شدن و تغییر محل باید آنرا فراموش کرد و با اینکه با قیمت گران خریداری شده باید با قیمت کمتر و ارزان آنرا تقدیم مالک یا گروه بعدی نمود . در بعضی موارد هم که با قیمت مناسب روبرو نمیشوند این پارتیشن در گوشه انبار یا  حتی در خیابان به منظور زباله جادارد .

پارتیشن دوجداره  جذبی : باز هم مربوط به نوع اتصال پارتیشن میشود . در این اتصال ابتدا اسکلت پارتیشن نصب میگردد . بر روی بدنه اسکلت پارتیشن اتصالات پلاستیکی وجود دارد که مادگی نام دارد سپس بدنه پارتیشن که اتصال نری روی آن قرار دارد به این چهارچوب چفت میشود . و چیزی از نصب آن نگذشته که با شل شدن اتصالات مواجه خواهید شد و درد سر و هزینه مجدد شما را رها نخواهد کرد .

پارتیشن دوجداره با تیپو : باز هم مدل دیگری از پارتیشن دوجداره که شما از خرید آن پشیمان خواهید شد . این اسرار ما جهت استفاده از  پارتیشن دوجداره الیت بدین جهت نیست که فقط از ما خرید کنید . تولید پارتیشن دوجداره به غیر از مدل الیت برای ما که تولید کننده پارتیشن هستیم بسیار راحت تر است و فرقی نمیکند . اما با در نظر گرفتن مشکلات بعدی و با توجه به تجربه ای که در این چند سال کسب کرده ایم به این نتیجه رسیدیم که برای رعایت حقوق مصرف کننده به تولید پارتیشن اداری الیت بپردازیم و در جمع تولیدکنندگان پارتیشن با جنس خوب و قیمت مناسب و همانا با اتصال الیت باقی بمانیم.

پارتیشن دوجداره مخصوص مراکز نظامی : خوب در مراکز نظامی و ارتشی هم از پارتیشن استفاده می شود ولی محدودیتهایی سبب میشود تا به  فکر دیوار کاذب با روش سنتی افتاد . به این منظور پارتیشن های خاص با طرح و جزییات متفاوت از نوع پارتیشن دو جداره اداری ساده در این نوع مراکز استفاده میشود که در اینجا به جزییات آن نمیتوان پرداخت و ترجیح میدهیم جزییات پارتیشن برای مشتری محفوظ بماند .

پارتیشن اداری مخصوص مراکز علمی و آموزشی : در این مراکز معمولا از پارتیشن دوجداره استفاده می شود . مهمترین هدف از نصب پارتیشن  و خواسته و انتظار از پارتیشن ایجاد یک دیوار آکوستیک و عایق صدا می باشد و ضمن انجام وظیفه جداسازی برای تشکیل بخش جدید یا کلاس آموزشی باید از ورود و خروج صدا هم جلوگیری کند تا تمرکز آموزگار و آموزنده بر هم نریزد و یا محقق و تکنسینها با حواس بیشتر و تمرکز بیشتر در بخش یا اتق خود به کار ادامه دهند .

پارتیشن اداری با فریم آلومینیوم : این پارتیشن هم می تواند دو جداره باشد و هم تک جداره که در هر دو مدل فریم و اسکلت پارتیشن از  جنس آلومینیوم ساده یا آنادایز شده می باشد و مابقی اجزا بطور وعمول از شیشه می باشد که شیشه هم میتواند دوجداره یا تک جداره باشد . این نوع پارتیشن آلومینیومی با قیمت مناسب یافت نمیگردد و شاید از بقیه انواع پارتیشنهای اداری گرانتر باشد . 

پارتیشن اداری شیشه ای  : (فریم لس) یا بدون فریم و اسکلتاین نوع پارتیشن به نام پارتیشن شیشه ای یا سکوریت هم معروف هستند . بطور نرمال در راه پله ها و پاگرد ساختمانها استفاده می شوند و مناسب فضای بیرون آپارتمان می باشند و استفاده از آنها در داخا محیط اداری به عنوان پارتیشن مرسوم نمی باشد و همینطور از لحاظ ایمنی هم استفاده از این نوع پارتیشن پیشنهاد نمی شود .

پارتیشن تک جداره آلومینیومی : این پارتیشن از انواع قدیمی پارتیشن می باشد که هنوز هم کماکان در برخی جاها استفاده می شود . مهمترین بخش این پارتیشن اسکلت آن است که از جنس آلومینیوم می باشد . رنگ این آلومینیومها معمولا بصورت کوره ای بوده و از رنگهای پودری  الکترواستاتیک استفاده می شود . قسمت اصلی و ستون اصلی این پارتیشن به پایه هشت پر معروف است که بدین معنیست هشت ضلع شیار دار دارد و در این شیارها ام دی اف با ضخامت 6 یا هشت میلیمتر قرار میگیرند و بدنه پارتیشن را تشکیل می دهند از این رو از لحاظ قیمت ، ارزانترین نوع پارتیشن به حساب می آیند و از نظر مشتریان خود پارتیشنی با قیمت مناسب می باشند.

پارتیشن تک جداره ام دی اف : این پارتیشن هم مانند پارتیشن فوق بوده که در قسمت ستونها هم از ام دی اف استفاده شده . و از نوع  آلومینیومی آن ضیف تر می باشد .

پارتیشن دوجداره تمام بلوکMDF : همانطور که ار نامش پیداست این نوع پارتیشن دوجداره به منظور یک دیوار کاذب که مهمترین وظیفه آن عایق بودن صداست استفاده می شود .

پارتیشن اداری دوجداره بلوک و شیشه : که 80 سانتیمتر از قسمت پایین پارتیشن دوجداره از ام دی اف می باشد و ما بقی از یک پنجره شیشه ای تشکیل شده که اندازه استاندارد آن هم 1200 سانتیمتر میباشد و اگر لازم بود در قسمت بالای شیشه پارتیشن دوجداره باز هم کتیبه قرار میگیرد .

پارتیشن سقفی : پارتیشن مذکور همانطور که از نامش پیداست محدودیت ارتفاع ندارد و به منظور جدا نمودن کامل بخشی از محل کار به منظور  جلوگیری از صدا و ایجاد یک محیط شخصی و خصوصی به کار میرود .

پارتیشن کوتاه : ارتفاع این مدل از پارتیشن 120 سانتی متر بوده و به منظور ایجاد نظم و تمرکز پزسنل مناسب می باشد در ضمن مدیر مجموعه میتواند بر کارکرد کارمندان خود در محیط اداری نظارت بهتری داشته باشد .

پارتیشن نیمه بلند : این نوع پارتیشن دوجداره اداری در ارتفاع 205 سانتیمتری می باشد . این نوع پارتیشن مناسب اماکنی می باشد که محدودیت سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش وجود دارد ابن نوع پارتیشن به منظور گردش هوا و تهویه وطبوع دفتر اداری مناسب می باشد .

پارتیشن تمام ام دی اف  MDF :

پارتیشن متحرک : ابزار و یراق این نوع پارتیشن فعلا موجود نیست برخی از شرکتها از ابزار و یراق مخصوص درب کمدها و دربهای ریلی برای این  نوع پارتیشن استفاده می کنند .

پارتیشن خانگی : این پارتیشن فرق اساسی با پارتیشن اداری دارد هم از لحاظ ضخامت و هم از نظر ظاهر که دکوراتیو تر بوده و میتواند  جداکننده بخش تی وی روم ( محل تماشای تلویزیون ) و یا آشپزخانه از هال و پذیرایی باشد .

پارتیشن تمام چرمی : البته بطور دقیق نمیتوان نام این پرده سنگین و ضخیم را که جنس چرمی دارد پارتیشن نامید و در اغلب موارد همراه با  چهارچوب چوبی یا ام دی اف نصب میشود و در ازمایشکاههای بیمارستانها بیشتر دیده می شود

پارتیشن دوجداره چرم کوب : همان پارتیشن دوجداره از جنس ام دی اف می باشد با این تفاوت که میتوان بده پارتیشن را از MDF خام ساخت و  رویه آن چرم کوبی و چرم دوزی می شود که هم ظاهر زیباتری دارد و هم باعث جلوگیری بیشتر از صدا دارد و حالت آکوستیک تری نسبت به پارتیشن های دیگر دارد از معایب این نوع پارتیشن قیمت بالاتر آن نسبت به سایر پارتیشن ها می باشد .

پارتیشن دوجداره با درب کشویی : که فقط درب پارتیشن توسط یراق خاص بصورت کشویی باز و بسته می شود .


  • hamid web