پارتیشن اداری

پارتیشن-پارتیشن اداری-پارتیشن دو جداره

  • ۰
  • ۰

بار دیگر با یاری خداوند و سعی و کوشش فراوان و با پشتوانه شما مشتریان عزیز و وفادار توانستیم در راستای اهدافمان در توسعه و پیشرفت مجموعه دکومد اقدامات موثری را انجام دهیم . به همین منظور در صدد توسعه و بزرگتر نمودن محل تولید و کارگاه تولید پارتیشن اداری برآمدیم . تغییر محل کارگاه به منظور بزرگتر شدن فضای تولید باعث شد تا با اضافه کردن دستگاههای جدید و مدرن امروزی سرعت و ظرفیت تولید پارتیشن اداری و پارتیشن دوجداره را افزایش دهیم . نتیجه ای که امروز به آن دست یافتیم حاصل تلاش و کوشش تمام همکاران از قسمت فروش پارتیشن اداری تا قسمت تولید و نصب پارتیشن دو جداره و تمام عزیزانی می باشد که مارا درر امر تولید و ارائه خدمات به مشتریان یاری رساندند .  انرژی مثبتی که از مشتریان محترم گرفتیم باعث این تکاپو وو تحول می باشد .

امروز که در امر فروش , تولید و نصب پارتیشن اداری دوجداره در خدمت شما عزیزان می باشیم زمان مورد نیاز برای تولید پارتیشن به نصف زمان قبل کاهش پیداکرده و از 12 روز به شش روز رسیده است که البته در همین بازه زمانی کار نصب پارتیشن هم به پایان میرسد .  دستگاههایی که به کارخانه اضافه شد این فرصت را در اختیار مجموعه دکومد قرار داد که تمام نیازهای مشتریان و خریداران محصولات شرکت را با سرعت بیشتر و با کیفیت بهتر ارائه نماید . استفاده از دستگاههای مدرن و تمام اتوماتیک آرزوی هر تولید کننده پارتیشن می باشد که امر تولید را جذابتر و راحتتر مینماید و از طرفی رضایت صد در صدی مشتریان خستگی تولید و مشقتهای آنرا از تن تولید کننده بدر خواهد کرد .

با استفاده از تجهیزات مدرن تولیدات پیشرفته تری در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار میگیرد که در بازار فعلی رقیب جدی ای برای این کالاها وجود ندارد پس بازخورد خوبی هم برای خوود تولید کننده خواهد داشت و این باز خورد مثبت و حس خوب در رابطه با کار و حرفه ما که فعالیت در زمینه دکوراسیون اداری و تولید پارتیشن اداری و پارتیشن دوجداره و انواع میزهای اداری و کمد و فایل و ... می باشد بین ما یعنی پارتیشن دکومد و مشتریان بطور مساوی تقسیم خواهد شد و به اصطلاح برد برد می باشد . از اینکه در روند رشد و تعالی در زمینه تولیدات خود و انجام  وظیفه شما مشتریان مهربان و وفادار را در کنار خود میبینیم بسیار خرسندیم .

پارتیشن دوجداره

  • ۹۶/۰۲/۰۹
  • hamid web

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی