پارتیشن اداری

پارتیشن-پارتیشن اداری-پارتیشن دو جداره

  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد که از انواع آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

پارتیشن اداری مخصوص مراکز درمانی و پزشکی : پارتیشن دوجداره ای که در مراکز درمانی استفاده می شوند به منظور ایزوله و عایق و جهت  جدا نمودن بخشهای مختلف درمانی استفاده می شوند . پارتیشن دو جداره برای مراکز درمانی و پزشکی با فناوری نانو قابلیت ضد آب سازی را دارند .

پارتیشن دو جداره الیت : منظور از این مدل پارتیشن نوع اتصال سازه پارتیشن به یکدیگر می باشد . و علاوه بر ظاهر زیبا امکان جابجایی راحت برای حمل و نصب پارتیشن دوجداره را امکان پذیز می نماید . بیشتر این نوع اتصالات برای سرویس ها خواب استفاده میشد که باعث میشد اجزای تخت خواب براحتی از هم جدا یا به هم وصل شوند که حلا با توجه به مزایای بیشمار پارتیشن دوجداره الیت شاهد استفاده روز افزونپارتیشن الیت اداری در بین خریداران و مصرف کنندگان هستیم .

پارتیشن دوجداره با پیچ روکار : این پارتیشن دوجداره شباهت زیادی به نوع پارتیشن الیت دارد ولی فقط از لحاظ ظاهری آن هم از دور ! این پارتیشن تقریبا یک بار مصرف می باشد و در صورت جابجا شدن و تغییر محل باید آنرا فراموش کرد و با اینکه با قیمت گران خریداری شده باید با قیمت کمتر و ارزان آنرا تقدیم مالک یا گروه بعدی نمود . در بعضی موارد هم که با قیمت مناسب روبرو نمیشوند این پارتیشن در گوشه انبار یا  حتی در خیابان به منظور زباله جادارد .

پارتیشن دوجداره  جذبی : باز هم مربوط به نوع اتصال پارتیشن میشود . در این اتصال ابتدا اسکلت پارتیشن نصب میگردد . بر روی بدنه اسکلت پارتیشن اتصالات پلاستیکی وجود دارد که مادگی نام دارد سپس بدنه پارتیشن که اتصال نری روی آن قرار دارد به این چهارچوب چفت میشود . و چیزی از نصب آن نگذشته که با شل شدن اتصالات مواجه خواهید شد و درد سر و هزینه مجدد شما را رها نخواهد کرد .

پارتیشن دوجداره با تیپو : باز هم مدل دیگری از پارتیشن دوجداره که شما از خرید آن پشیمان خواهید شد . این اسرار ما جهت استفاده از  پارتیشن دوجداره الیت بدین جهت نیست که فقط از ما خرید کنید . تولید پارتیشن دوجداره به غیر از مدل الیت برای ما که تولید کننده پارتیشن هستیم بسیار راحت تر است و فرقی نمیکند . اما با در نظر گرفتن مشکلات بعدی و با توجه به تجربه ای که در این چند سال کسب کرده ایم به این نتیجه رسیدیم که برای رعایت حقوق مصرف کننده به تولید پارتیشن اداری الیت بپردازیم و در جمع تولیدکنندگان پارتیشن با جنس خوب و قیمت مناسب و همانا با اتصال الیت باقی بمانیم.

پارتیشن دوجداره مخصوص مراکز نظامی : خوب در مراکز نظامی و ارتشی هم از پارتیشن استفاده می شود ولی محدودیتهایی سبب میشود تا به  فکر دیوار کاذب با روش سنتی افتاد . به این منظور پارتیشن های خاص با طرح و جزییات متفاوت از نوع پارتیشن دو جداره اداری ساده در این نوع مراکز استفاده میشود که در اینجا به جزییات آن نمیتوان پرداخت و ترجیح میدهیم جزییات پارتیشن برای مشتری محفوظ بماند .

پارتیشن اداری مخصوص مراکز علمی و آموزشی : در این مراکز معمولا از پارتیشن دوجداره استفاده می شود . مهمترین هدف از نصب پارتیشن  و خواسته و انتظار از پارتیشن ایجاد یک دیوار آکوستیک و عایق صدا می باشد و ضمن انجام وظیفه جداسازی برای تشکیل بخش جدید یا کلاس آموزشی باید از ورود و خروج صدا هم جلوگیری کند تا تمرکز آموزگار و آموزنده بر هم نریزد و یا محقق و تکنسینها با حواس بیشتر و تمرکز بیشتر در بخش یا اتق خود به کار ادامه دهند .

پارتیشن اداری با فریم آلومینیوم : این پارتیشن هم می تواند دو جداره باشد و هم تک جداره که در هر دو مدل فریم و اسکلت پارتیشن از  جنس آلومینیوم ساده یا آنادایز شده می باشد و مابقی اجزا بطور وعمول از شیشه می باشد که شیشه هم میتواند دوجداره یا تک جداره باشد . این نوع پارتیشن آلومینیومی با قیمت مناسب یافت نمیگردد و شاید از بقیه انواع پارتیشنهای اداری گرانتر باشد . 

پارتیشن اداری شیشه ای  : (فریم لس) یا بدون فریم و اسکلتاین نوع پارتیشن به نام پارتیشن شیشه ای یا سکوریت هم معروف هستند . بطور نرمال در راه پله ها و پاگرد ساختمانها استفاده می شوند و مناسب فضای بیرون آپارتمان می باشند و استفاده از آنها در داخا محیط اداری به عنوان پارتیشن مرسوم نمی باشد و همینطور از لحاظ ایمنی هم استفاده از این نوع پارتیشن پیشنهاد نمی شود .

پارتیشن تک جداره آلومینیومی : این پارتیشن از انواع قدیمی پارتیشن می باشد که هنوز هم کماکان در برخی جاها استفاده می شود . مهمترین بخش این پارتیشن اسکلت آن است که از جنس آلومینیوم می باشد . رنگ این آلومینیومها معمولا بصورت کوره ای بوده و از رنگهای پودری  الکترواستاتیک استفاده می شود . قسمت اصلی و ستون اصلی این پارتیشن به پایه هشت پر معروف است که بدین معنیست هشت ضلع شیار دار دارد و در این شیارها ام دی اف با ضخامت 6 یا هشت میلیمتر قرار میگیرند و بدنه پارتیشن را تشکیل می دهند از این رو از لحاظ قیمت ، ارزانترین نوع پارتیشن به حساب می آیند و از نظر مشتریان خود پارتیشنی با قیمت مناسب می باشند.

پارتیشن تک جداره ام دی اف : این پارتیشن هم مانند پارتیشن فوق بوده که در قسمت ستونها هم از ام دی اف استفاده شده . و از نوع  آلومینیومی آن ضیف تر می باشد .

پارتیشن دوجداره تمام بلوکMDF : همانطور که ار نامش پیداست این نوع پارتیشن دوجداره به منظور یک دیوار کاذب که مهمترین وظیفه آن عایق بودن صداست استفاده می شود .

پارتیشن اداری دوجداره بلوک و شیشه : که 80 سانتیمتر از قسمت پایین پارتیشن دوجداره از ام دی اف می باشد و ما بقی از یک پنجره شیشه ای تشکیل شده که اندازه استاندارد آن هم 1200 سانتیمتر میباشد و اگر لازم بود در قسمت بالای شیشه پارتیشن دوجداره باز هم کتیبه قرار میگیرد .

پارتیشن سقفی : پارتیشن مذکور همانطور که از نامش پیداست محدودیت ارتفاع ندارد و به منظور جدا نمودن کامل بخشی از محل کار به منظور  جلوگیری از صدا و ایجاد یک محیط شخصی و خصوصی به کار میرود .

پارتیشن کوتاه : ارتفاع این مدل از پارتیشن 120 سانتی متر بوده و به منظور ایجاد نظم و تمرکز پزسنل مناسب می باشد در ضمن مدیر مجموعه میتواند بر کارکرد کارمندان خود در محیط اداری نظارت بهتری داشته باشد .

پارتیشن نیمه بلند : این نوع پارتیشن دوجداره اداری در ارتفاع 205 سانتیمتری می باشد . این نوع پارتیشن مناسب اماکنی می باشد که محدودیت سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش وجود دارد ابن نوع پارتیشن به منظور گردش هوا و تهویه وطبوع دفتر اداری مناسب می باشد .

پارتیشن تمام ام دی اف  MDF :

پارتیشن متحرک : ابزار و یراق این نوع پارتیشن فعلا موجود نیست برخی از شرکتها از ابزار و یراق مخصوص درب کمدها و دربهای ریلی برای این  نوع پارتیشن استفاده می کنند .

پارتیشن خانگی : این پارتیشن فرق اساسی با پارتیشن اداری دارد هم از لحاظ ضخامت و هم از نظر ظاهر که دکوراتیو تر بوده و میتواند  جداکننده بخش تی وی روم ( محل تماشای تلویزیون ) و یا آشپزخانه از هال و پذیرایی باشد .

پارتیشن تمام چرمی : البته بطور دقیق نمیتوان نام این پرده سنگین و ضخیم را که جنس چرمی دارد پارتیشن نامید و در اغلب موارد همراه با  چهارچوب چوبی یا ام دی اف نصب میشود و در ازمایشکاههای بیمارستانها بیشتر دیده می شود

پارتیشن دوجداره چرم کوب : همان پارتیشن دوجداره از جنس ام دی اف می باشد با این تفاوت که میتوان بده پارتیشن را از MDF خام ساخت و  رویه آن چرم کوبی و چرم دوزی می شود که هم ظاهر زیباتری دارد و هم باعث جلوگیری بیشتر از صدا دارد و حالت آکوستیک تری نسبت به پارتیشن های دیگر دارد از معایب این نوع پارتیشن قیمت بالاتر آن نسبت به سایر پارتیشن ها می باشد .

پارتیشن دوجداره با درب کشویی : که فقط درب پارتیشن توسط یراق خاص بصورت کشویی باز و بسته می شود .


  • ۹۶/۰۲/۰۳
  • hamid web

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی