پارتیشن اداری

پارتیشن-پارتیشن اداری-پارتیشن دو جداره

  • ۰
  • ۰

سیار مهم است که قبل از اقدام به پارتیشن بندی اداری و تهیه و نصب پارتیشن اداری به محیط کاربری موجود در دفتر کار یا شرکتمان اشراف  داشته باشیم . در محل کار دیوارهایی وجود دارند که باید با دقت بیشتری به آنها توجه کنیم .

معمولا این دیوار ها نادیده گرفته میشوند . بطور مثال میز های مدیریت و میزهای کارمندی پشت به این دیوارها قرار میگیرند . یا در چپ و راست میزها دیوارها را میبینیم . بعضی اوقات مجبور هستیم که عملیاتی روی این دیوارها انجام دهیم . به عنوان مثال روی آن را کاغذ دیواری میکنیم یا از دیوار پوش استفاده میکنیم ویا به دیوار ها تابلو و یا تخته وایت برد نصب میکنیم که دکوراسیون اداری زیباتری داشته باشیم و همینطور کارآمد . علاوه بر این دیوارها نقش مهمی در ایجاد امنیت و آرامش و تمرکز برای کار کردن می باشند . بر خلاف واحد های مسکونی که به فضای نشیمن و بزرگ بدون دیوار بیشتر احتیاج داریم در فضاهای اداری این دیوار ها که با بیشتر شدنشان تعداد اتاقهای بیشتری را تشکیل میدهند به کمک چیدمان و دکوراسیون اداری آمده و توزیع نیروی انسانی را برای ما راحتتر میکنند و میتوانیم از افراد و پرسنل نهایت بهره وری و راندمان را داشته باشیم . بسیار مهم است دیوار های محل کار خور را بشناسیم در این میان پارتیشن اداری به کمک ما آمده و نقش این دیوارهای حیاتی را به عهده میگیرند . نوع پارتیشن دوجداره بیشتر و بطور چشم گیرتر این وظیفه را دنبال میکند . پارتیشن دوجداره اداری  علاوه بر جبران کمبود فضا سیستم نوین و کارآمدی در دنیای تجارت و کسب و کار می باشد که به سادگی نمیتوان از آن چشم پوشی کرد . حال اگر با شناخت از محل کار خود و ظرفیت و پتانسیل نیروی انسانی اقدام به نصب پارتیشن و پارتیشن بندی محیط اداری خویش نماییم بطور قطع پیشرفت و افزایش توان و راندمان نیروی انسانی و در نتیجه آن رشد اقتصادی کسب و کارمان را شاهد خواهیم بود . پارتیشن اداری و دیوار  محل کار را دست کم نگیریم و به آن توجه کنیم .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی