پارتیشن اداری

پارتیشن-پارتیشن اداری-پارتیشن دو جداره

  • ۰
  • ۰

ارتیشن اداری و راهنمای خرید مشتریان

دقت در قیمت و جزییات پارتیشن :

اگر به دنبال خرید و جستجو در میان انبوه فروشندگان و تولیدکننده های پارتیشن اداری می باشید توصیه می کنیم به نکاتی ذکر میکنیم توجه فرمایید تا در انتخاب خود دچار اشتباه نشوید . اغلب خریداران پارتیشن دوجداره به منظور تهیه پارتیشن برای دفتر کار خود فروشندهپارتیشن را از طریق سایتهایشان و جستجو در گوگل پیدا میکنند . در این مورد باید به نام شرکت ها در نتایج جستجو دقت کنید . سعی کنید تا لیستی از نام شرکت نام مدیر و فروشنده پارتیشن اداری تهیه نمایید . بطور مثال 5 یا 66 شرکت را با نام و مشخصات در کاغذی یادداشت نمایید . سپس شماره تلفن و آدرسهای هر شرکت را جلوی آن یادداشت نمایید . دقت کنید تا شماره تلفن و آدرس تکراری در لیست شما نباشد و یک شرکت با دو نام سایت متفوت در لیست شما نباشد .

برخی از ما فروشندگان و تولیئکنندگان پارتیشن و مبلمان اداری ممکن است دارای دو سایت با نامهای مختلف باشیم . در صورت مشاهده چنین موردی شرکتهای تکراری را از لیست خود حذف نمایید . جلوی نام و مشخصاتت تولیدکننده پارتیشن قیمت پارتیشن اداری دوجداره را هم یادداشت نمایید . بعد از نوشتن قیمت هزینه نصب را سوال فرمایید و از فروشنده بخواهید تا توضیح دهد که آیا قیمتی که در مورد پارتیشن اداری به شما پیشنهاد داده با هزینه اجرت نصب و حمل پارتیشن به محل و تحویل آن در محل نصب است یعنی رایگان است یا جداگانه مبلغی را  برای این موضوع نصب پارتیشن باید پرداخت کنید . بطور معمول فروشنده پارتیشن دوجداره این مبلغ را بصورت درصد پیشنهاد خواهد داد و شما باید آن را در مبلغ تمام شده پارتیشن محاسبه کنید . پس از روشن شدن این قضیه یعنی حمل و نصب باید به سراغ مهمترین موضوع یعنی جزییات پارتیشن اداری دوجداره توبیدی توسط آن شزکت بروید . با دقت تمام جزییات محصول را از فروشنده بخواهید وی موظف است که تمام موارد را بطور شفاف برای شما توضیح دهد و شما هم این مطالب را در لیست خود وارد نمایید . این جزییات برای شما که ممکن است بار اولتان باشد که با پارتیشن سر وکار دارید و برای اولین بار نسبت به خرید و نصب پارتیشن اقدام کرده اید کمی گیج کننده باشد . اما بهتر است که چند سوال اساسی و حرفه ای در مورد پارتیشن اداری از فروشنده بپرسید .

ابتدا در مورد جنس پارتیشن سوال کنید بطور مثال بپرسید که جنس بدنه پارتیشن ها از چیست ام دی اف یا نئوپان بعد در مورد اسکلت و استرکچر سوال کنید باید بپرسید که آیا پارتیشن اداری شما اسکلت دارد یا خیر اگر جواب مثبت بود در مورد جنس آن سوال کنید بطور مثال بپرسید جنس اسکلت پارتیشن شما از آلومینیوم می باشد یا ام دی اف . اگر باز هم مثبت بود ضخامت آن را بپرسید پارتیشنآلومینیومی نسبت به پارتیشن ام دی اف قیمت بالاتری دارد و در صورتی که اسکلت پارتیشن از ام دی اف بود باید ضخامت آن حداقل 25 میلیمتر باشد . همینطور در مورد پی وی سی ها که نباید از 2 میل کمتر باشد یا شیشه ها که باید حداقل 6 میلیمتر باشند و از همه مهمتر نحوه اتصال و نصب پارتیشن که از روی کار و روی بدنه پارتیشن شما نباید میخ یا پیچی مشاهده نمایید . نکته مهم اگر دقت کنید در تصاویر پارتیشن بین بلوکها متوجه شیاری می شوید که ممکن است رنگ آن با بدنه پارتیشن متفاوت باشد این شار همان ام دی اف 25 میلیمتری ای می باشد که سبب استحکام بیشتر پارتیشن اداری می شود . امیدوارم این مطلب شما را در خرید بهتر و انتخاب دقیق تر در موردپارتیشن اداری کمک کرده باشد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی