پارتیشن اداری

پارتیشن-پارتیشن اداری-پارتیشن دو جداره

  • ۰
  • ۰

پارتیشن دوجداره از نظر فروشندگان انواع مختلف دارد . از نظر نوع جنس و شکل ظاهری پارتیشن دوجداره دسته بندی می شود و در بیشتر مواقع هم نامهای متفاوت و مختلفی را هم برای محصولات خود انتخاب میکنند . همه فروشندگان معتقدند که بهترین پارتیشن را به مشتری  خود ارائه می دهند .

فروشندگان که خود در چند دسته قرار میگیرند : بعضی از فروشندگان که در فروشگاهها مستقر هستند و به اصطلاح فروشگاه یا نمایشگاه مبلمان اداری دارند نماینده فروش یک کارگاه یا کارخانه می باشند . در بعضی موارد هم تولید کننده پارتیشن دوجداره اداری یا مبلمان اداری  می باشند . برخی از فروشندگان بصورت واسطه ای کار میکنند بدین صورت که در دفتر کار یا شرکت نمونه پارتیشن دوجداره در شو روم گذاشته و با تولید کننده دیگری همکاری میکنند و دسته بعدی خود تولید کنندگان پارتیشن اداری دوجداره و مبلمان اداری می باشند که هم فروش مستقیم داشته و هم به سایر همکاران سرویس می دهند .

خوب تا این جا متوجه شدیم که خود عاملین فروش و فروشندگان یا تولیدکنندگان پارتیشن دارای تنوع می باشند حالا در نظر بگیرید که هریک از این تولید کننده ها پارتیشن را با مشخصات متنوع و جزییات متفاوت ارائه دهند . آثار این تنوع در بازار منجر به گمراهی و سردرگمی مشتری خواهد شد .پس نیاز است که به بررسی پارتیشن دوجداره در بازار ایران و تهران بپردازیم و این بازار شلوغ تولید کنندگان , فروشندگان و واسطه ها و تنوع تولیدات از جمله پارتیشن دوجداره را کمی مرتب و دسته بندی کنیم .

تبلیغات زیادی را در مورد پارتیشن دوجداره در روزنامه , آگهی نامه ها ,مجلات و سایتهای گوناگون مشاهده می کنیم . همانطور که اشاره شد برخی از افرادی که در زمینه فروش پارتیشن دوجداره فعالیت میکنند تولید کننده پارتیشن دوجداره می باشند .

تولید کننده پارتیشن اداری

تولید کننده پارتیشن اداری صد در صد تعریف و استاندارد خاص خود را در مورد پارتیشن دوجداره دارد و عده ای از تولید کنندگان پارتیشن دو جداره اداری سعی بر تولید ارزان و با قیمت تمام شده پایین دارند و فقط کاهش قیمت را در تولید پارتیشن در نظر میگیرند . به این منظور به ناچار به جای استفاده از ام دی اف از نئوپان و لترون استفاده می نمایند و یا ممکن است به جای پی وی سی دو میلیمتری از نوار لبه pvcc یک میلیمتری استفاده کنند .هنر فرایند کاهش قیمت در تولید عدم برهم زدن تعادل کیفیت و کمیت می باشد .

در زمینه کاهش قیمت , نحوه نصب و اتصال پارتیشن دوجداره نیز نقش مهمی دارد . بطور مثال : اینکه از پیچ در روی کار و بدنه پارتیشن دوجداره استفاده شود و یا توسط میخ این نصب پارتیشن انجام گیرد باعث کاهش قیمت در هزینه نصب پارتیشن دوجداره می شود در این روش پیچ کردن بدنه پارتیشن دوجداره از روی ام دی اف پارتیشن و یا استفاده از یک دستگاه پمپ باد و میخ بادی یا همان تیپو سرعت کار را  افزایش میدهد .

مشکل افزایش سرعت کار نیست مشکل اینجاست که در ظاهر پارتیشن دوجداره نصب شده است و اتفاقا خیلی هم محکم می باشد ولی باید منتظر روزی بود که مالک این پارتیشن قصد جابجایی مکان یا حتی پلن و چیدمان پارتیشن خود را داشته باشد . چیز باقی مانده از باز کردن  پارتیشنها و دمونتاژ آنها جز خرابه و آواری از ام دی اف و یا نئوپان غیر قابل مصرف , نخواهد بود و احتیاج به هزینه , وقت و حوصله و اعصاب خواهد بود تا دوباره نسبت به خرید و نصب پارتیشن دوجداره اقدام گردد . مثال دیگر در نصبهای غیر استاندارد و نامتعارف پارتیشن مسئله  شکستن شیشه پنجره های پارتیشن می باشد که در روشهای اصولی این امر به سادگی و سهولت بدون آسیب به پارتیشن انجام می پذیرد .

یکی دیگر از عوامل کاهش قیمت در پارتیشن عدم استفاده از ستونهای ام دی اف 25 میلیمتری می باشد که در برابر قیمتی که از قیمت کل پارتیشن کاسته میشود , منطقی نیست . همانطور که بارها به این موضوع پرداخته ایم یاد آور میشود که تغییر استاندارد تعریف شده برای پارتیشن به منظور کاهش قیمت اشتباه می باشد . در بعضی از تولیدات مشاهده گردیده که این ستونها حذف شده و بلوکهی پارتیشن بدون فاصله و بدون این اسکلت نصب میشوند که پارتیشن نصب شده استحکام لازم را ندارد و بسیار خطرناک می باشد . در مورد ستونهای با ضخامت 25 میلیمتر و اتصال الیت و جنس بدنه در پارتیشن آشنا شدیم و علت تفاوت قیمت پارتیشن در بین تولید کننده و فروشنده مشخص شد . 

  • ۹۶/۰۱/۱۹
  • hamid web

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی