پارتیشن اداری

پارتیشن-پارتیشن اداری-پارتیشن دو جداره

  • ۰
  • ۰

پارتیشن شیشه ای


در معماری مدرن و چیدمان مبلمان اداری، سعی میکنند تا فضای دلبازی با نور کافی را برای کارکنان ایجاد کنند بنابرین برای افزایش نور طبیعی و زیبایی منحصر به فرد در ادارات استفاده از پارتیشن شیشه ای توصیه میشود.

امروزه بیشترمردم وقت خود را در ادارات شرکت ها و محیط های کاری میگذارند تاثیر روانی استفاده ازپارتیشن شیشه ای باعث میشود که کارمندان و مراجعه کنندگان حس خوبی را به محیط کار داشته باشند.

 


 

پارتیشن شیشه ای مقرون به صرفه هستند زیرا جا به جایی ونصب آسانی دارند شیشه ای بودن پارتیشن موجب میشود تا تضادی در دکوراسیون ایجاد نگردد و جذابیت خاصی را به محیط بیافزاید. 
چون متریال اولیه آن شیشه میباشد امکان استفاده از کل پانلهای جدا کننده پارتیشن را دارا است و به منظورحفظ حریم خصوصی میتوان شیشه های کدر یا رنگی به کار برد که این یک مزیت ویژه برای اتاق کارکنان و به ویژه مدیران میباشد.
پارتیشن شیشه ای نظر بیننده را به خود جلب میکند، از استحکام کافی برخورد دار بوده و فرم های زیبایی دارند که دارای شبکه هایی از کانالهای هندسی هستند که از پیچیدگی اسکلت جلوگیری کرده و مقاومت کافی برای نگه داشتن شیشه را دارد.

 


در تیغه بندی پارتیشن شیشه ای حداکثر نور و فضای شادابی برای کارکنان فراهم میگردد.
اکثر مردم ترجیح میدهند بر خلاف پارتیشن دوجداره از پارتیشنی استفاده کنند که از پخش صدا جلوگیری کند در پارتیشن شیشه ای دو لایه شیشه ای به کار رفته که بهترین روش برای جلوگیری از آلودگی صدا بوده و محیطی آرام را برای کارکنان فراهم میاورد.
برای داشتن نمایی منحصر به فرد پارتیشن شیشه ای انواع مختلفی دارند از جمله پارتیشن شیشه ای سولید که شیشه های دو جداره در فرم ام دی اف جای گرفته اند.
پارتیشن شیشه ای سیکوریت که ضخامت بسیار اندکی داشته و فضای زیادی را اشغال نمیکند و البته عایق صداست که این مزیتی برتر میباشد و
استفاده از کرکره های آلومینیومی گزینه دیگری است که میتوان در پارتیشن اداری از آن بهره برد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی