پارتیشن اداری

پارتیشن-پارتیشن اداری-پارتیشن دو جداره

  • ۰
  • ۰

مروزه بهترین روش برای تفکیک محیط های اداری استفاده از پارتیشن میباشد زیرا علاوه بر زیبایی فضای کمی را اشغال میکند و بسته به رنگ و  جنس آن میتوان هارمونی مناسبی با معماری داخل فضا داشته باشد.


اگر کمی راجب پارتیشن در سایت ها جستجو کرده باشید ممکن است به کلمه پارتیشن دو جداره برخورد کرده باشید میتوان گفت که پارتیشن ها به دو دسته پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره تقسیم میشوند.
پارتیشن های دو جداره نصب سریع و آسانی دارند و به سرعت نیز قابل تعویض هستند. 
هر دو طرف پارتیشن از نظر ظاهری به فضا زیبایی میبخشد و در صورت رعایت ارتفاع عایق مناسبی برای صدا میباشد زیرا پارتیشن های دو جداره با ام دی اف های 16 میلیمتری ساخته میشوند که لبه های آن با پی وی سی عایق شده است برای کارمندان مزاحمت ایجاد نمیشود.
 در پارتیشن دو جداره از جداره های شیشه نیز به صورت دو جداره استفاده می گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور موجود در محل و سلیقه مشتریان قابل تغییر می باشد.

قابلیت عبور کابل برق تلفن و غیره و همچنین نصب درب و کرکره و شیشه را دارا میباشد.
با استفاده از پارتیشن های دوجداره میتوان تلفیقی از پارتیشن و کمد که از جنس ام دی اف میباشد به دست آورد که علاوه بر جداسازی و زیبایی مبلمان اداری مشکل کمبود فضای شما را حل میکند این ترکیب از نظر ابعاد و اندازه و رنگ بندی میتواند فضای متفاوتی را ایجاد کند.
ترکیب پارتیشن دو جداره با کمد برای نظافت گزینه مناسبی هستند و میتوان از دو طرف کمد برای قرار دادن وسایل استفاده نمود.
امکان تعویض از ام دی اف به شیشه نیز وجود دارد و البته در مقابل رطوبت و پوسیدگی مقاوم میباشد.

پارتیشن اداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی