پارتیشن اداری

پارتیشن-پارتیشن اداری-پارتیشن دو جداره

  • ۰
  • ۰

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره

جهت انتخاب پارتیشن برای فضای اداری باید اصول اولیه دکوراسیون اداری را مدنظر گرفت و توجهی کامل به فضای اطراف و نوع خدمات و  بودجه بندی داشت تا بتوان بهترین نتیجه را گرفت. هر مجموعه ای باید تعریف خاصی از رضایت مخاطب و ارباب رجوع داشته باشد تا راندمان کاری بالا برود.


در منازل نیز چنانچه با کمبود فضا مواجه میشویم میتوان با جا به جایی پارتیشن مشکل را برطرف نمود به گونه ای که نور و حرارت در تمامی فضا یکسان باشد به همین خاطر از پارتیشن با ارتفاع کوتاه استفاده میکنند.
استفاده درست از پارتیشن اداری و مبلمان اداری میتواند جزو اصلی ترین عوامل طراحی دکوراسیون اداری باشد
عموما پارتیشن ها به دو دسته صنعتی و داری تقسیم بندی میشوند واژه پارتیشن برای اولین بار از کلمه لاتین cubiculum به معنای اتاق های کوچک بدون سقف آمده است.
نسل اول پارتیشن از آمریکا وارد تجارت شده و اولین بار توسط شرکت های فیلم سازی هالیوود پذیرفته شد
پارتیشن ها دو نوع هستند: تک جداره و پارتیشن دوجداره 
در پارتیشن تک جداره فریم درب ها فریم های مخصوصی هستند تا تجهیزات قفل و یراق آلات را بتوان بر روی آن نصب نمود.
پارتیشن تک جداره عمدتا به صورت دهانه کامل شیشه ای هستند ولی امکان ساخت با پانل های سلولزی معلق بر روی شیشه ها وجود دارد.

 

از جمله مزیت هایی را که میتوان برای آن ذکر نمود عبارتند از: نصب سریع و آسان ، سبک بودن، خاصیت جابه جایی راحت آن ، نورگیر و دلباز و زیبایی منحصر به فرد آن، خود ایستایی و مقاوم در برابر رطوبت و عوامل خارجی، تنوع در رنگ و جنس آن از جمله آلومینیوم و ام دی اف و شیشه، قابلیت نصب کرکره و جایگزینی راحت و بسیاری موارد دیگر...
و از معایب آن میتوان به عایق نبودن در برابر صدا و حرارت اشاره نمود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی